• car

~WILMA~

78Misan skrev 2008-04-01 22:50:54 följande:
    Nr 12
    IsDimma skrev 2008-04-01 23:36:55 följande:
    tolv
    Geshia skrev 2008-04-02 05:51:49 följande:
    12 så grymt fin :)
    suomigirl skrev 2008-04-02 13:18:37 följande:
    12.an...
    TACK SÅ MYCKET
    o Milton o skrev 2008-04-02 15:22:30 följande:
    12 eller 9. Blev 9
    TYPISKT ;-D
  • car

Röstade på tvåan, och inser att det är väääldigt jämt dena här gången

• car
    enaj skrev 2008-04-02 21:44:21 följande:
    heja heja 11:an
    tack tack
  • car
    guild skrev 2008-04-02 22:01:43 följande:
    ...ska den som först får poäng, av dessa 3 vinna???
    låter väl bra tycker jag
  • car
    LOLLIPOP77 skrev 2008-04-02 22:08:18 följande:
    Det var verkligen svårt att välja denna gången.Tänkte skriva någon komentar om varje eftersom det var flera stycken som jag hade velat lägga min röst på1. Det är så mycket Wilma i denna bilden så det är inte sant, det är hon som är därJag får verkligen titta flera gånger för att inse att det faktiskt inte är ett foto på just Wilma i sin prinsessklänning. Härliga färger och en sån mjuk bild. Den fick min röst och det är Wilmas favorit!Hennes kommentar var:-Mamma var är den klänningen? Jag vill ha den på mig NU!!2. Detta är en favorit också. Så fin bakgrund och den lilla blomman i håret är ju så läckert.Ser dock lite farligt ut att hon inte håller i sigDen är också så äkta.3. En snygg bild, ser också äkta ut. Wilma passar in i bilden.Och ett himla snyggt teckensnitt du använt, vad är det för något?4. Fin bild med mycket färg som jag älskar. Vingarna var en favorit hos Wilma dessutom. Även detta en varm bild.5. Så overkligt med ändå så äkta. Gillar denna bilden supermycket. Hon skulle haft pjamas på sig bara Jätteläcker!Dom har ju dessutom nästan samma min både månen och Wilma6. Som en snösaga. Väldigt snygga gråa nyanser, gillar verkligen den.7. Wilma på sin rätta plats igen Så himla fin bild! Mycket färg, mjuk bild och helt perfekt Verkligen en bra bild!8. En väldigt lugn och fin bild. Också jättefin.9. Ljus och fin. Som en riktig barntavla!  Så läckert med speglingen i vattnet, hur har du fått till det så himla bra? Riktigt snyggt!10. Verkligen häftiga färger, precis som ett gammalt kort. Snygg bakgrund.11. Som en sagoprinsessa. En bild man får titta två gånger på också, varje gång ser jag något nytt. Snygg bakgrund. Känns lite konstigt att se en äldre Wilma Wilma vill även ha denna klänningen12. Denna är ytterligare en favorit. Ser ut som en bild tagen frå en barnbok...kommer bara inte på vilken Kanonläckert! Mjukt och fint ritat, skulle vilja veta hur du gjort för att få det att kännas så äkta.13. Ytterligare en fin bild med sagobakgund. kanske lite mörk bakgrund, men fint iallafall. TACK så mycket för att ni tog er tid att göra bilderna!Kanske inte världens bästa kommentarer, men ville iallafall skriva något.Ni är verkligen kanonduktiga!
    tack för dina kommentarer. Vad roligt
  • car
    Zebilah skrev 2008-04-02 22:11:04 följande:
    Nr 11
    tack så mycket. Det gav mig segern.Tackar och niger för alla era röster
  • car

Jadu. Stolen var ritad redan.

Klippte ut Wilma, och testade sedan flera lager och filter för att hon också skulle se ritad ut. Färgpenna, fotokopia, kanske lite motion blur (märks det att jag haft både svenska o engelskt)
    Sedan satte jag ihop lagren o färglade dem.

Tack allihopa

• car

Vet ni vad jag tycker är så roligt?

Jag var väldigt nöjd med bilden där Wilma sitter i stolen, men den andra bilden tyckte jag inte speciellt mycket om, men tänkte att jag lägger väl in den ändå eftersom jag arbetat på den ett tag.
    Och så är det  den jag vinner med. Man kan aldrig veta vad andra gillar, och det är väl det som är roligt

Svar på tråden ~WILMA~