Elaka barn på dagis! Va gör jag??!
Jag känner mig lite förtvivlad just nu.
Jag har en grymt tuff liten tjej på 2 år och 9 mån. Hon går på dagis varje dag mellan 7:45 & 15:45.
Mitt problem nu är att det finns en kille som är ett år äldre än henne (tror jag).
Han är på henne jämt! Han ska hela tiden vara runt omkring henne, och vet inte riktigt hur man leker heller så han börjar förstöra och det slutar oftast med att han slår till eller puttar henne på nåt sätt.
ALLA andra barnen är sååå söta mot henne då hon är näst yngst, men den här killen ger sig inte.
Jag har pratat med fröknarna flera ggr, men det känns inte som de tar detta på allvar. En dag kom hon hem med världens bula för att han slagit henne mellan ögonen för att hon råkat rasa hans torn. Hans föräldrar går inte heller att prata med för de tycker han gör rätt! Vad gör jag?!
Det har gått så långt för MIN del att jag är orolig hemma. Som sagt alla andra barnen är jättesöta mot henne. Hon trivs ändå på dagis för hon vill inte gå hem när jag kommer, men jag vill inte att hon ska bli puttad, slagen eller vad det nu är varje dag. Va gör jag?!