Inlägg från: Anonym (kränkt!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kränkt!)

Han finns på knullkontakt!!

Faaaaannn!!!!
    Idag upptäckte jag att min sambo skapat en användare på knullkontkt den 18/3 2008...dvs tre dagar efter att jag och barnen åkt iväg till mina föräldrar på "semester". På knullkontakt har han uppgivit att han söker "allt"...!
    Vad ska jag göra?!
    Ska jag konfrontera honom och fråga varför??
    Eller ska jag vänta och se om han verkligen skaffar sig knullkontakter?! Fan, jag blir så kränkt!!
    Ska man räkna detta som en sorts otrohet? Vad tycker ni??
    Snälla, hjälp! Vet inte hur jag ska reagera eller hur jag ska känna...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 12:46
    Han är på väg hem nu... jag pratade med honom i telefon, och han sa att han inte har någon bra anledning till varför han reggade sig där, men att han inte varit aktiv på sidan och inte har för avsikt att vara det heller. Han sa att det bara var ett korkat infall, och att han inte kan varlen ursäkta eller förklara...Men han säger att han inte var ute efter att träffa någon, men att han förstår att jag tror det. Nu kommer han hem och så ska vi prata om det här ordentligt.
    Jag bara gråter och gråter...är helt knäckt! Förstår inte hur han kunde korsa den här gränsen...all tillit är borta, men jag älskar ju honom så överjordiskt mycket så jag nästa skäms. Han är den centrala punkten i mitt solsystem, och jag varken kan eller vill leva en enda sekund utan honom. Men jag VILL INTE att det här ska ha hänt! Det känns som om jag gått av på mitten. Vill vara förbannad och arg, men kan inte! Får se vad som kommer ur diskusionen nu när han kommer hem..Men jag tror det här kommer eka länge i vårat förhållande, och det kommer nog aldrig sluta göra ont...mest med tanke på att detta ligger så på gränsen och snuddar vid otrohet...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 14:04
    Eftersom folk inte verkar läsa hela tråden, så förtydligar jag en sak här :

Jag fick reda på att han hade reggat sig på knullkontakt eftersom jag såg i rull-listan i webbläsaren att adressen fanns där. När jag klickade på adressen kom jag automatiskt in på hans profil. Jag huserar alltså INTE på sidan själv!

• Svar på tråden Han finns på knullkontakt!!
  • Anonym (kränkt!)
    Anonym skrev 2008-04-02 11:59:46 följande:
    Hade min karl gjort så hade jag konfronterat honom direkt, hade inte stått ut med tanken att han söker andra tjejer!
    jag står inte heller ut...jag mår illa...på riktigt!
  • Anonym (kränkt!)
    Kimma72 skrev 2008-04-02 12:00:11 följande:
    Hur upptäckte du att han blivit medlem där av alla ställen?
    adressen låg i historiken, och han var automatiskt inloggad...
  • Anonym (kränkt!)
    Familytime skrev 2008-04-02 12:00:44 följande:
    Frågan är vad du gjorde på knullkontakt?
    som sagt så låg adressen i historiken, och jag fattade inte varför, så jag klickade på den och blev automatiskt inlogad på hans sida... som det iof inte står något på, annat än att han uppgivit en helt annan adress än den vi bor på, och att han söker allt..inte bilder eller nått...
  • Anonym (kränkt!)
    2timearound skrev 2008-04-02 12:02:04 följande:
    Hur vet du att han inte redan varit otrogen?
    ...jag tror inte han vart det...och vill inte det heller...fan!
  • Anonym (kränkt!)

...men jag vill ju inte att han ska dra... jag kan inte bli så arg att jag kan göra slut nu...är bara så ledsen och känner mig så maktlös...

• Anonym (kränkt!)

shit...jag känner mig helt ihålig...
    Han har inte haft kontakt med någon på sidan vad jag kunde se...ville inte snoka så mycket heller...och dum som jag var (kanske?) så loggade jag ut honom...så nu kommer jag inte in igen...ch jag vill inte skapa ett eget konto, för då är jag ju lika dålig som han...

• Anonym (kränkt!)

sär skriven skrev 2008-04-02 12:11:07 följande:

Jag hade nog reggat mig, raggat upp honom utan att röja vem jag var, och bestämt möte. Sedan hade jag nog sagt att jag gör slut, när vi möttes och han såg vem jag var.
    ja...men jag känner liksom att om han nu skulle gå med på ett möte, och verkligen komma, så skulle det liksom kännas ännu värre... jag vill liksom inte veta!
  • Anonym (kränkt!)

Tack för alla åsikter och kommentarer och råd! Så skönt med olika synvinklar på det här! vet inte själv riktigt hur jag "borde" se på det här, även om jag gärna vill se det som något som kanske inte är så farligt...men jag vill ju inte var nått skenheligt våp heller. Skönt i alla fall att höra hur andra ser på saken!

• Anonym (kränkt!)
    Anonym skrev 2008-04-02 14:24:04 följande:
    så nu vet jag ju på sätt och vis att han iaf inte flirtar med tjejer på nätet längre! (skönt att veta!!)
    shit vad skönt för dig att din kille verkar ha slutat och sköter sig! Din historia visar ju att det finns hopp. Min kille säger att han är jätteledsen och att han förstår att jag känner mig jättekänkt, men att det aldrig var hans mening att söka efter någon, utan bara var nyfiken på sidan, och det kan han ju få vara. Han avslutade kontot i alla fall, och förhoppningsvis händer inte det här igen. Men jag kan ju säga att det tog hårt och djupt, och jag kommer nog må skit ett tag...och han måste verkligen bygga upp förtroendet igen.
  • Anonym (kränkt!)

oj, det verkar vara vanligare än jag trodde att män hänger på sånna här sidor...! Men är det så att det faktiskt bara är av ren nyfikenhet att dom är där, eller är det oftast så att de faktiskt ÄR ute efter att träffa någon annan eller i alla fall hitta nån att ha kanske en cyber-relation / sexchatt med...? Eller tror ni det KAN vara helt oskyldigt ändå?

• Anonym (kränkt!)

Anonym (Man -80) skrev 2008-04-02 18:42:32 följande:

Hejsan!Jag vill som kille säga att jag har svårt att köpa att man bara råkar skaffa sig ett konto på en sida där man är ute efter sexkontakter av olika slag. Det går att vara inne på sidan och kolla olika annonser och liknande utan att registrera sig. Sen kanske TS kille inte var ute efter ett ligg, utan att kanske testa att skriva nått brev och kolla läget. Det ligger en viss spänning i det också.Jag har själv varit inne och surfat lite på olika sidor för att kika för spänningens skull, kanske fantiserat lite för att gå hem till sambon och nuppa. Jag har aldrig registrerat mig.Lycka till i vilket fall som helst!Anonym (kränkt!) skrev 2008-04-02 17:48:51 följande:
    Så vad tror du om att min sambo reggade sig...? Kan man som kille regga sig på en sån sida utan att vilja hitta en...ja, en kontakt att knulla med helt enkelt? han påstår att han letade efter ett sexforum, där han skulle kunna hitta "tips" på saker som skulle kunna tillföra något extra till vårt sexliv...men han hittade inget, och har inte skrivit med någon och ingen har skrivit med honom heller. Jag har ingen aning om vad man kan göra på knullkontakt, annat än det uppenbara...
  • Anonym (kränkt!)
    LillaFågelBlå skrev 2008-04-03 21:55:05 följande:
    Anonym (kränkt!) skrev 2008-04-02 11:58:36 följande:Det låter väldigt konstigt TS, för på knullkontakt.se kan man inte välja att logga in automatiskt...
    Inte vet jag...jag klickade på adressen i fältet och kom direkt in på hans profil...som om han inte loggat ur eller nått. Jag har ingen aning om hur det där funkar, men inloggad var han i alla fall...
  • Anonym (kränkt!)

...till saken hör ju att min sambo skapade en användare där för två veckor sedan...han hade ingen användare där innan vi blev ihop, och det är det som gör så ont. Om han varit medlem där sen tidigare skulle det ju varit en annan sak...då hade jag bara bett honom avsluta det kontot...men nu skapade han kontot nyligen.
    Anonym (obrydd) skrev 2008-04-04 11:56:35 följande:

Har inte läst hela tråden bara sensate sidan.Jag förstår inte alls denna hysteri kring att killar kollar på porr, jag menar hur kan man kräva att pojkvännen ska sluta med det annars sticker man? Ganska naivt enligt mig. Det är ju som att Pojkvännen ska kräva att du får inte ha egna fantasier kring sex. Hur man ser på otrohet är olika, det är något man måste prata om i förhållande och komma överrens om vad som är okej lr inte. Men man kan inte kräva hur mycket som helst. Jag är helt införstådd med att min kille ser på porr, varför skulle han inte få det? Det är ju bara fantasier. Så länge det inte blir verklighet är det helt okej för mig.Att killen har reggat en användere på knullkontakt porrigast osv. tja det är ju oxå något man måste pratat om och vara överens om. Men i vårat förhållande har ingen av oss en använder på såna sidor, dock pratar båda två med msnvänner(tjejer resp killar) precis som innan vi blev ihop. Det har jag inga problem med.
  • Anonym (kränkt!)

Hej alla...
    Här har vi pratat, jag har gråtit, han har gråtit, vi har skrikit och bråkat och pratat ännu mer...
    Jag är ganska övertygad om att hans registrering på knullkontakt var ett otroligt korkat misstag bara... Han hade ingen tanke på att träffa någon där, han visste inte att det BARA var en kontaktsida, utan trodde han skulle kunna hitta annat kul där som man bara kom åt som medlem...men när han insåg att så inte var fallet så loggade han aldrig in igen. Och jag såg ju att det bara fanns en inloggning, typ samma dag han reggat sig, och sen inget mer.

Men sen såg jag att han har porrsurfat också...! Visst får han porrsurfa om han nu känner att det är något han vill ha i sitt liv...för även om jag skulle vilja att han hatade allt vad porr hette så kan jag ju inte bestämma hur han ska tycka. Men jag vill att han ska vara ärlig och öppen med det! Det är själva ljugandet som gör så jävla ont! Så det har vi pratat om...igen och igen och ingen...

Han säger att när vi har svackor så känner han sig så ratad och bortglömd att han "behöver" kolla på porr och att han då fantiserar om att det är jag som porrar mig... Han sa att han mycket helre kollade på riktiga porrbilder av mig, för då skulle han inte behöva porrsurfa...Och han lät helt ärlig och uppriktig!
    Så nu ska vi skapa lite hemgjord porr som han kan ta till när det krisar...! :)

Sen erkände han att han alltid haft problem med att inte ljuga i vissa situationer...han känner att nått är fel, och vill söka hjälp. Han ljuger för att framställa sig själv som bättre än han tror att han är för att han är så rädd att bli lämnad (som han blivit massa gånger under sin uppväxt)...

Så där står vi nu...Det fanns ett mycket större djup i det här än jag först trodde...Men just nu känns det som om allt är på väg åt rätt håll i alla fall...!

• Anonym (kränkt!)

Anonym (Undrar) skrev 2008-04-10 12:52:04 följande:

Anonym (kränkt!) skrev 2008-04-10 12:31:22 följande:Gud så otroligt HÄRLIGT för er bägge!Blir uppriktigt glad av att läsa hur ni har pratat om det.Det hjälper faktikst mycket.Jag har skrivit lite om hur jag gjort på inlägg 97. Vi tjejer måste stå på oss.
    Ja det känns riktigt bra nu faktiskt...även om vi båda betett oss väldigt omoget mellan varven när vi har pratat...en och annan blommkruka fick sätta livet till, men nu har vi i alla fall fått ur oss väldigt mycket frustration och har avreagerat oss. Nu har mycket av skiten som legat mellan oss kommit upp till ytan och förhoppningsvis kan jag hantera hans osäkerhet (som det ju faktiskt grundar sig i) lite bättre i framtiden.

Shit vad lätt det är att dömma män! Det är så svårt att komma ihåg att de (oftast) inte alls ser på sånna här saker på samma sätt som vi gör! Och de är ju sämst på att förklara hur de menar också! Tänkte jämföra med kulturkrockar, men könskrock kanske är en bättre benämning..:!
  • Anonym (kränkt!)

Anonym (ledsen) skrev 2008-04-11 11:27:55 följande:

jag håller med föregående - gud va skönt att ni pratat ut!!!jag tror att det är det enda alternativet, det är omöjligt att gå omkring och bära på nåt sånt. bättre då att offra några blomkrukor på vägen:) !jag ska själv prata med min pojkvän när han kommer hem imorgon, vill verkligen inte att han ska sitta o kolla på nakenfoton av sitt ex...det knäppa är att jag nästan tar åt mej; kanske är det för att han inte får kolla på porr som han istället tittade på henne? hur som helst är det väldigt respektlöst, och det tänker jag säga till honom!
    Helt klart vansinnigt respektlöst!! Om han nu vill kolla på naket så kan du kanske göra som jag tänker göra...ge honom lite hemsnickrade porrbilder! Det är väl bättre att "runka" (eller vad dom nu gör...) till porrbilder på sin partner än till okända / ex...!
  • Anonym (kränkt!)
    Anonym skrev 2008-04-12 10:24:01 följande:
    Men snälla, porrfilmer har väl killar rätt att titta på ibland.tycker det är väldigt konstigt annars.Då kan ju han förbjuda dig att läsa böcker som det tex är en porrscen i.samma sak.
    Klart alla killar (och tjejer) har rätt att titta på porrfilmer...men alla har också rätt att inte aceptera porr, vilket betyder att vill han kolla på porr, och tjejen inte vill vara med någon som kollar, så får han antingen låta bli eller lämna förhållandet...precis som med FLs regler...passar det sig inte så har man friheten att lämna. Man kan inte förbjuda någon att porrsurfa, men man kan inte heller kräva av sin partner att den ska aceptera något den tycker är fel...
  • Anonym (kränkt!)

..det kan ju faktiskt handla om att man är helt emot porrindustrin, inte att man är svartsjuk. Har man tagit helt avstånd från hela branchen så ska den ståndpunkten respekteras av ens partner,och då ska inte porr behöva förekomma i relationen. Jag skulle aldrig acceptera att min kille rökte harsh, även om det legaliserades, för jag personligen är emot droger. Ett liknande avståndstagande kan man ha gjort mot porrindustrin.
    Det är lite väl enkelt att skrika svartsjuka i sånna här sammanhang tycker jag...

Anonym (julia) skrev 2008-04-13 15:04:54 följande:

ja kan inte förstå varför tjejer blir helt superlessna eller arga om deras män kikar på porr...precis som ni aldrig fantiserar om nån annan... tom när ni har sex med era män... det är ju bara så det är! det betyder inte att mna ska bli lämnad bara för det, snarare att ni är väldigt väldigt nervösa...och låt era män kolla på porr i smyg, inte fan vill dom väl ha er stående brevid varje gång och va sur för dom tittar på porrfilmer eller porrsidor... släpp kopplet och koppla av!julia
  • Anonym (kränkt!)

Här är det ganska bra faktiskt...det gör fortfarande ont, men inte lika ont som det gjorde innan blomkrukorna...
    Känns som om vi har "laddat ur" en massa och stämingen mellan oss känns mycket..hm...klarare, eller vad man ska säga. (Som efter ett åskväder...) Det hugger till i mig ibland och jag blir ledsen, men då behöver jag bara säga till honom att "nu gör det ont igen", så stannar han upp en stund och kramar mig och säger att han förstår och att han aldrig ska göra illa mig mer. Han tar verkligen ansvar för mina känslor i det här, och det hjälper JÄTTEMYCKET!

Anonym (ledsen) skrev 2008-04-17 08:58:32 följande:

måste bara få höra hur det är med dej, du ts?? har det hänt nåt nytt sedan ert samtal, då blomkrukorna rök?
Svar på tråden Han finns på knullkontakt!!