• Anonym

Han finns på knullkontakt!!

Hade min karl gjort så hade jag konfronterat honom direkt, hade inte stått ut med tanken att han söker andra tjejer!

• Anonym

jag hade frågat han va f-n han håller på m!!!?? konfrontera han genast!

• Anonym

Hej!

Oj visste inte att det fans nåt sånt... men jag tycker nog att du ska ta upp det med honom nu och berätta ur du känner, och hur han skulle känna om mdu gjorde likadant...

Nej jag tycker inte att det är en slags otrohet, men det är inte heller ett snällt eller rätt beteende...

Lycka till!
    Kram

• Anonym

Tycker du bara ska ta o dra därifrån.För har en människa gjort sådant är otroheten ett faktum...

Blä för såna karlar!!!

De bevisar bara en sak o d eär att du är värd något bättre än en omogen pojkspoling som inte fattar bättre.

• Anonym

Nä men man kan ju inte slänga ut nån för det, isf visar ju det hur mycket hon älskar honom. Om det är så att han vill ha knullkontakter så är det uppenbarligen något fel i förhållandet och behöver utredas, och har ni dessutom barn ihop kan man inte bara lämna honom...

• Anonym

Det finns ju egentligen inget som talar för att han skulle varit otrogen...
    Han var väl bara lite nyfiken och som det är på de flesta sidor så måste man ju regga sig för att få tillgång till allt på sidan.
    Jag hoppas han har en bra förklaring så ni kan fortsätta ert liv tillsammans!

• Anonym

Jag har nyligen varit med om samma sak, vet hur dåligt man mår, jag går och tänker på vad som hänt varje dag och tror det blir väldigt svårt att få tillbaks förtroendet efter en sån sak.
    Läs gärna min tråd om det som hände mig www.familjeliv.se/Forum-4-51/m31302673.html

• Anonym

Min kille städade inte heller undan sina bevis efter sej. Så jag hittade både de ena o de andra! Jag blev förbannad sa att nu e de slut och han ångra sej och sa att de aldrig skulle hända igen, varje gång.
    Någon gång undrade han hur jag hittade den eller den sidan eller va de nu va som jag hade hittat... Nej jag berättade inte för honom. Men han kom på de själv sen.
    Och nu har han antingen skärpt sej eller så har han blivit en jävel på att städad efter sej! Vilket som så bryr jag mej inte förrän jag har kommit på honom och då åker han fan ut!

• Anonym
    Svar på #52
    Jag tror liksom inte de e så farligt om de bara var sidan han besökte och faktiskt inte var ute efter att träffa andra. Jag förlät som sagt sidor som han besökte gång på gång. Han har ju inte varit med nån annan men de e klart att jag kände mej kränkt och jag blev förbannad och sa att jag ville göra slut!
    Men nu när jag tänker tillbaka så hade de varit ganska dumt att dumpa en toppenkille för att han varit inne på olika sidor som jag inte accepterade. Som sagt har han nog slutat nu eller så städar han bra efter sej. Men nu har han lovat och skulle han göra om de ja då skulle jag tänka en gång till och göra slut en gång för alla!
Svar på tråden Han finns på knullkontakt!!