Han finns på knullkontakt!!
Vet ni vad jag gjorde,jo jag kom på han efter 3-4 månader efter vi blivit tillsammans + att jag va på smällen men skulle göra en abort för jag kännde att det gick för fort. Men till saken jag gjorde en profil på knullkontakt namn Som var (NINA) bild allt var falskt!
Kontaktade honom gav han min nya msn,började snacka man fick verkligen tänka på hur man skrev o stava så han inte skulle känna igen stillen.
Jag fråga om han var singel han sa JA. Å jag kokade av ilska allså,för han sa till mj 4 gång om dan att han älskade mj å att jag ska behålla bebbisen.
Så Nina frågade va han tycker om trekant å sånt ,å sa att vi kan träffas en dag å han sa aa kanske nästa helg.För jag hade sagt att ja inte kommer ,ja skulle få gäster. Hmm sen helt plötsligt sa han till Nina att han hade en tjej han visste inte om de var allvar från hennes sida men nu vet han att det är det.Så sa han till Nina vi kan vara vänner. o bla bla . Sen så ringde han mig å sa att han har klappat sig själv på axeln å jag sa varfö det nää men ja ha bara det. Jag förstod då att han tackat nej till Nina så han var stolt över sig själv. Men han tog bort sig själv från knullK,en vec senare. Idag är jag gift me han å väntar hans barn,å han vet fortfarande inte att de va jag.Men håller vakt lite då å då för man vet aldrig.