Inlägg från: Anonym (ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen)

Han finns på knullkontakt!!

han hade dom i sin dator! vi har varsitt konto där, han har en massa privata bilder men dessa visste jag inte om...jag håller med, det är jäkligt respektlöst. det var ju inga porrbilder, men det är ju inte kul att se att han kollat in sitt ex´s tuttar liksom...
    det är skönt att få lite sympati härifrån iallafall, själv känner jag ibland att jag överreagerar - men nu, ju mer jag tänker på det, så gör jag nog inte det.

• Anonym (ledsen)

Anonym (Undrar) skrev 2008-04-10 09:38:24 följande:

Anonym (ledsen) skrev 2008-04-10 08:45:06 följande:
    Kan säga dig att det inte är ok. Jag (tjej) hade nakna bilder på mitt x och jag berättade det för min nuvarande( rätt så i början av vårt förhållande). Han reagerade starkt på det och bad att jag skulle ta bort dom. Det kändes inte ok för honom. Det förstod jag ju oxå men hade ju inte en tanke på att det fanns kvar i min dator. Men av respekt för honom så tog jag bort dem.Stå på dig och säg åt honom att ta bort dom genast tycker jag. Vänd på det och säg att, vill du att jag ska titta på mitt förra x nakenkort osv.
    ja...jag ska göra det...det är bara det, att om jag säger det så kommer det fram att jag varit o rotat i hans dator! alltså kollat upp honom!
  • Anonym (ledsen)

jo, det är precis så jag tycker! och det är det vi har bråkat om de senaste veckorna; jag har känt mej så sviken för detta med hans porrsurfning, han har lovat att inte göra om det men ändå gjort det - detta har lett till att jag nu är misstänksam mot ALLT ; kunde jag ljuga om detta kan han väl ljuga om annat?? han känner sej nu kontrollerad i o m att det kommit fram att jag kollat datorn - men det gjorde jag ju för att han ljög för mej!!! suck...fast jag ska göra som du säger, o be honom ta bort fotona. tack för din hjälp!

• Anonym (ledsen)

du är gullig du!! bra tips förresten, att fråga honom hur han skulle känna sej... måste hålla mej från att ta upp det innan lördag, han är på konferens just nu o blir borta några dagar. det tråkiga är, att i o m denna tidigare lögn så har jag blivit misstänksam mot allt: så det är inte så kul att veta att han är på konferens o har det trevligt...suck. äh, måste jobba med min svartsjuka! jag håller dej uppdaterad om hur det går, kram!

• Anonym (ledsen)

jag håller med föregående - gud va skönt att ni pratat ut!!!jag tror att det är det enda alternativet, det är omöjligt att gå omkring och bära på nåt sånt. bättre då att offra några blomkrukor på vägen:) !
    jag ska själv prata med min pojkvän när han kommer hem imorgon, vill verkligen inte att han ska sitta o kolla på nakenfoton av sitt ex...det knäppa är att jag nästan tar åt mej; kanske är det för att han inte får kolla på porr som han istället tittade på henne? hur som helst är det väldigt respektlöst, och det tänker jag säga till honom!

• Anonym (ledsen)

vi har faktiskt tagit lite egna "home-made" foton ...t o m filmat. men det kanske inte räcker...kanske killar behöver bilder o filmer av andra tjejer för att fantisera. jag förstår det inte...det är väldigt sårande i allafall.
    idag kommer han hem, o jag ska väl fråga honom om fotona på exet. det känns nästan inte verkligt att jag upptäckte att han kollat in dom; jag var först så glad när jag såg att han inte hade varit inne o kollat porrfilmer! om han ändå kunde vara ett svin o en idiot jämt o inte den gulliga omtänksamma kille han är , då skulle det vara lättare att be honom dra åt skogen!!!

• Anonym (ledsen)

Anonym (kränkt!) skrev 2008-04-12 10:37:45 följande:

Klart alla killar (och tjejer) har rätt att titta på porrfilmer...men alla har också rätt att inte aceptera porr, vilket betyder att vill han kolla på porr, och tjejen inte vill vara med någon som kollar, så får han antingen låta bli eller lämna förhållandet...precis som med FLs regler...passar det sig inte så har man friheten att lämna. Man kan inte förbjuda någon att porrsurfa, men man kan inte heller kräva av sin partner att den ska aceptera något den tycker är fel...
    jag håller också med - till hundra procent!!! i ett förhållande måste man för sjutton vara överens, och respektera varandra!
  • Anonym (ledsen)

du ts, jag håller med dej som bara den!!! vad jag däremot inte kan fatta är varför man blir betraktad som en svartsjuk sur tråkig gnällkärring bara för att man inte gillar porr...det är som om man blir stämplad på en gång liksom , när man talar om att man inte tycker om det! man måste komma ihåg att alla människor har rätt till en åsikt, och det finns en bakgrund till varför man har den. jag har tidigare tittat på porr med min kille, tyckt om en del, men mår för tillfället dåligt - och har talat med min kille om det samt bett honom inte titta. han har sagt att han slutat, men ändå fortsatt i smyg - och det är det JAG vänder mej mot här!
    stora delar av porrbranschen är hemsk, tro mej. (jag har en vän som arbetat i den, som också känner många sk "porrstjärnor" och som har berättat den "vackra verkligheten") det finns annan porr också, jag vill inte vara en moraltant och är det inte heller - men jag önskar att alla kunde respektera varandra och varandras åsikter.

• Anonym (ledsen)

Anonym (samma sits) skrev 2008-04-15 22:18:27 följande:

Herregud jag var med om exakt samma sak i ett tidigare förhållande, jag såg adressen i rullisten, undrade vad tusan det var för något och kom då in på hans profil. Blev helt kall och chockad. Jag anade oråd, så jag gick till sökfältet och skrev in första bokstaven i hans ex namn och då kom det upp som alternativ. Trodde jag skulle dö faktiskt. Han fick sig en rejäl utskällning och ett par år med en ständigt orolig sambo. Visst, jag förträngde väl händelsen efter ett par år, men det satte sina spår vill jag lova.Hade ett samboförhållande med en annan kille efter detta och då hade min paranoia gått så lånt att jag kollade igenom dennes "senast använda dokument" i datorn och hittade där porrbilder på han och hans ex. Flyttade ut väldigt snart därefter. Det är inte ok att titta på gamla porrbilder man tagit medan man lever med någon annan, där går min gräns.Så jag är rätt nojjig när det gäller ex numera och har otroligt svårt för att inte kolla igenom datorer och liknande. Det är ju en ständig kamp mellan misstro och tillit, som jag hoppas jag vinner tillslut.Hoppas det löser sig för er!
    jag känner igen mej så väl i vad du skriver...jag har inte varit svartsjuk och nojjig tidigare i mitt liv, men mitt förra förhållande förstörde en bit i mej som jag har insett tar lång tid att reparera. jag o mitt ex var tillsammans i 2 år, samma dag som han gjorde slut fick jag veta att han varit otrogen hela tiden!samt haft sexannonser på internet! jag hade inte ens kunnat föreställa mej nåt sånt...men nu, 2 år efteråt, sitter detta kvar som en kil i mej. när nåt händer blir jag misstänksam o nojjig, jag kollar datorn o blir helt paranoid!! det är så himla jobbigt....och om min kille då ljuger för mej, det kan vara en väldigt liten lögn, så blir jag helt förstörd.
    har nån något tips på hur man ska kunna träna upp sin tillit?
  • Anonym (ledsen)

måste bara få höra hur det är med dej, du ts?? har det hänt nåt nytt sedan ert samtal, då blomkrukorna rök?

• Anonym (ledsen)

jag har mått bra i flera dagar...har inte sagt nåt om fotona, har tänkt vänta o se. och nu, när jag kom hem idag, kollar jag datorn...o han har kollat på henne igen, bara på normala foton dock...det var det enda han kollade på på datorn igår. jag är så jävla sårad; är han kär i henne eller?!
    och vi är mitt uppe i flytten...plus att min killes mormor dog ikväll, så han e jätteledsen. jag måste trösta, fast jag helst bara vill spy.

• Anonym (ledsen)

Anonym (Undrar) skrev 2008-04-17 22:09:47 följande:

Hur länge sedan är det dom var ett par?Jag menar om ni blev tillsammans direkt efter det bröt upp?Var det han som gjorde slut?Vilken jobbig sits du är i. Måste trösta fast det är du som behöver en försäkran.Hur det än är med det som trycker dig så är det bästa att ta upp det.Kanske inte just nu men så småningom.Har lärt mig att hålla på saker som sårar en på djupet blir aldrig bra om man inte får ro i själen vad det än gäller.Ger dig styrke kramar och hoppas du får modet att ta upp det när tiden är inne.Du måste få må bra och vara lycklig!!!
    tack du jättesnälla...om du bara visste vad dina ord värmer! jag har inte sovit inatt, varit ledsen o äcklad om vartannat. den här tjejen träffade han för två år sedan, de var ihop ett halvår innan han gjorde slut (det säger han iallafall, att det var han som dumpade henne).vi har pratat om vår historia, jag menar det är ju naturligt att man har erfarenheter, o han har sagt saker som att den här tjejen var knäpp men inget annat. det känns som om han har en del bitterhet mot henne...det värsta är att hon jobbar på hans jobb! en stor arbetsplats, så han ser henne inte varje dag, men ändå...förra veckan såg jag att han kollat på ett foto av henne topless, det lyckades jag släppa, men nu...
    jag kanske är överkänslig o överdriver, vad tycker du?; är ju gravid o känner mej inte så attraktiv. desto värre då när han tittar på ett ex på datorn o säkert tillfredsställer sej själv under tiden...ett ex som är sådär perfekt; llång blond smal . jag vill gå sönder.
    du har rätt i att jag måste ta upp detta med honom. inte nu, orkar inte nu o skulle bara explodera, men sedan...
  • Anonym (ledsen)

har precis flyttat o inte fått igång internetuppkopplingen, får skriva på jobbet...lite kaotiskt allt just nu. har inte kunnat konfrontera min kille; hade planerat att göra det i fredags men han blev sjuk o tillbringade dagen på akuten. nu går han på stark medicinering för hjärtat, har fått flimmer pga stress...o enligt läkarordination måste han ta det lugnt o inte hetsa upp sej för mycket just nu. ska ta medicinen minst en månad, sedan blir det troligen operation när värdena stabiliserats. som ni förstår är det inte direkt läge att ta upp detta med fotona på ex-et...jag känner mej skyldig som inte kan fokusera helt på att ta hand om honom o stötta, jag är ju så himla sårad o förbannad!

• Anonym (ledsen)
    Lequisha skrev 2008-04-24 18:07:34 följande:
    Anonym (ledsen) skrev 2008-04-18 09:39:42 följande:
    ???Det är inte många saker som skulle få mig att verkligen gå i taket, men det här??? Har aldrig hört om nåt vansinnigare. Sitta och kolla in exet flera dar i veckan, och dessutom nakenfoton?Helt totalt jävla oacceptabelt.
    hej! nu är jag här igen, vi har ju flyttat o haft fullt upp så jag har inte haft tid att skriva..inte heller haft internet, gud vad jag har saknat denna sida:(!
    ja du...det är helt oacceptabelt det han har gjort. jag har äntligen tagit mej mod till att erkänna att jag sett att han kollat på fotona, erkännt att jag alltså spionerat på datorn. han blev förbannad först, att jag spionerat, jag vet att det är helt fel att göra så (jag skulle själv inte tycka om det!)...så först bad JAG så himla mycket om ursäkt!!!han menade att han bara kollat vad han har för foton...det är skitsnack. han kollade bara på 5 foton under en kväll, inget internetsurfande alls utan BARA DESSA FEM FOTON, så han visste precis vad han gjorde. tror iallafall att han känner sej dum för det...nej, jag vet att han gör det. hur som helst, han sa att han ville att jag skulle gå igenom hans foton o ta bort dom som jag mår dåligt av - tydligen har han själv inte fattat att man mår dåligt av att veta att ens kille kollar in sina ex:(. även om jag vet att han inser det innerst inne ,men är för stolt för at erkänna det...jäkla kille!
    jag mår iallafall bättre nu, mycket bättre. måste erkänna att det varit skönt att inte oroa sej för att han internetporrsurfar...helt sjukt egentligen.
  • Anonym (ledsen)

tack du anonymundrar! du sa det så himla bra; att vi har nu löst det så bra det går - vissa har tyckt att jag ska dumpa honom etc, men det vill jag absolut inte göra o tycker det är alltför drastiskt. om det nu är så att han fantiserat/fantiserar om henne, så vad kan jag göra åt det? nu vet han iallafall om hur jag mår av att veta att han kollat på dessa foton, o jag vet att han är uppriktigt ledsen över att ha sårat mej - det är det som räknas.
    jag kommer säkert att ha svackor o känna mej bedragen o jätteledsen för detta...men just nu känns det så bra och jag vill njuta av den känslan! kram på dej o tack för att du förstod!

• Anonym (ledsen)

hur är det med er allihop? och hur mår du, ts??? jag mår ok, blir ledsen ibland över det som hänt men jag kämpar på...känner mej väldigt gravid, o väldigt oattraktiv, suck...lätt då att jämföra sej med andra tjejer!
    min kille har inte porrsurfat eller kollat på sitt ex sen vi pratade, det känns iallafall bra. o solen skiner, ännu bättre!kram på er

Svar på tråden Han finns på knullkontakt!!