Anonym (Undrar) skrev 2008-04-17 22:09:47 följande:
Hur länge sedan är det dom var ett par?Jag menar om ni blev tillsammans direkt efter det bröt upp?Var det han som gjorde slut?Vilken jobbig sits du är i. Måste trösta fast det är du som behöver en försäkran.Hur det än är med det som trycker dig så är det bästa att ta upp det.Kanske inte just nu men så småningom.Har lärt mig att hålla på saker som sårar en på djupet blir aldrig bra om man inte får ro i själen vad det än gäller.Ger dig styrke kramar och hoppas du får modet att ta upp det när tiden är inne.Du måste få må bra och vara lycklig!!!
tack du jättesnälla...om du bara visste vad dina ord värmer! jag har inte sovit inatt, varit ledsen o äcklad om vartannat. den här tjejen träffade han för två år sedan, de var ihop ett halvår innan han gjorde slut (det säger han iallafall, att det var han som dumpade henne).vi har pratat om vår historia, jag menar det är ju naturligt att man har erfarenheter, o han har sagt saker som att den här tjejen var knäpp men inget annat. det känns som om han har en del bitterhet mot henne...det värsta är att hon jobbar på hans jobb! en stor arbetsplats, så han ser henne inte varje dag, men ändå...förra veckan såg jag att han kollat på ett foto av henne topless, det lyckades jag släppa, men nu...
jag kanske är överkänslig o överdriver, vad tycker du?; är ju gravid o känner mej inte så attraktiv. desto värre då när han tittar på ett ex på datorn o säkert tillfredsställer sej själv under tiden...ett ex som är sådär perfekt; llång blond smal . jag vill gå sönder.
du har rätt i att jag måste ta upp detta med honom. inte nu, orkar inte nu o skulle bara explodera, men sedan...