• Focy

Vi som plussat i Mars 2008!

Hej! Ja då är vi på gång då! Underbart, fantastiskt, fast lite skrämmande. Jag fick mitt efterlängtande plus 30/3 och vad händer nu då?
    Här kan vi samlas alla vi som känner för det, för vissa är det nytt (som för mig) och vissa har gått igenom det tidigare. Nya och gamla erfarenheter kan vi följa varann i hela härliga 9 månader!!!
    Grattis till oss, nu ska vi gå hela vägen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-03 19:48
    Jag måste få rätta till mitt inlägg, vi som plussat Mars/April ska det ju vara!

• Svar på tråden Vi som plussat i Mars 2008!
  • Focy

Ligger fortfarande hemma och är sjuk..9 dagar nu med feber och sånt som tillkommer i influensan.
    Mina hjärnspöken börjar komma så här i min ensamhet, har nämligen haft ganska ont idag och det sprider sig som ner i underlivet? Tror säkert det är normalt men allt detta är nytt för mig därför blir jag nojig.

• Vreni

Hej Focy!

Får jag hänga på. Har TD 8/4 men tjuvtestade igår (har testat idag också) och fick ett fint plus. Hoppas det finns kvar länge....

Hoppas du mår bättre snart. Visst börjar man blir rädd när det gör ont i magen. Man är så orolig att något ska hända...

• Focy

Grattis!!! De är så fina dessa plus. Hur har symtomen varit?

• Vreni

Focy: Ganska obefintligt. Har ömma bröst, en fin bula på magen och känner sug efter gurksallad. Inget illamående än så länge men jag har gått upp 4 kilo. Ska fortsätta testa fram till tisdag nästa vecka

Hur är det med dina symptom?

• Focy

Molande värk, ömma bröstvårtor och lite illamående när jag inte äter regelbundet. Har fått vant mig att äta frukost nu, det har jag aldrig gjort. Nu måste jag, blir darrig och yr annars. Sjukt att man vill ha symtom så här i början.

Trots det är tidigt så har du ditt plus!

• Ljusetsdrottning

Tittar hit jag oxå nu då! Testade ett stort fint fredag 28/3
    Mina symtom är
    *kissar OFTA OFTA, är upp en 3ggr per natt
    *Mensverk ibland mer & ibland mindre
    *Lätt ömma bröstvårtor MEN när jag fryser ska vi inte tala om hur ONT dom gör AAAJJJJJJJ
    *Illamående LÄTT, kommer lika fort som det försvinner nån gång på dagen!
    *TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT

ÖNSKAR ATT DESSA VECKOR KUNDE GÅ LITE SNABBARE! Den 21/4 ska jag på VUL då beräknad i v 7+6 VILL JU SE HUR DET STÅR TILL DÄR NERE!

Eftersom jag har ett MF i bakgrunden känns det väldigt nervöst oxå, men försöker slappna av men inte det lättaste vill ja bli mamma denna ggn ju

• Focy

Välkommen Drottningen! Jag måste oxå kissa ofta..

Jag har inte fått tid för VUL än? De ringer nog i dag eller i morgon. I morgon går jag in i v.6!!! I love it

• Puppy5

Hej tjejer, då träffas vi här. Hade min officela testdag idag, och fortfarande tjusigt plus (tjuvtestade ju för ett par dagar sen ) Fick tid för VUL 22/4...långa veckor dit, e så nervös, vill inte det ska bli som förra gången med MA...håller alla tummar och tår att det går hela vägen denna gången med beben.
    Har inga direkta symtom mer än lite större bröst och trötthet...
    Är idag i v 4+6, så vid VUL är jag i v 7+4.

• Focy

Vad roligt Puppy och grattis!
    Har precis pratat med kliniken i Umeå men fick ingen tid för VUL. Utan det får jag hemskickat nästa vecka, snopet jag som ville veta nu..någon gång v. 16 iallafall. Denna väntan tjejer, inte konstigt att vi analyserar allt vi har ju så mycket tid!

• Vreni

Hej tjejer!

Hur vet ni i vilken vecka ni är??? Var gravid en gång för läääännngge sedan och kommer inte ihåg. Jag fick tillbaka en blastocyst som odlades i 5 dagar.

Jag fick 2 MF förra året och är jättenervös. Jag hoppas verkligen att vi alla går hela vägen

Svar på tråden Vi som plussat i Mars 2008!