• LindaLii

Vi med BF mars-maj 08 i Göteborg!! (3:an)

Vi tjötar vidare här!
    Nu har många i tråden fått sina  GRATTIS TILL ER  och andra är fortfarande .

VI VÄNTAR MED SPÄNNING PÅ ALLA BEBISAR SOM SKA KOMMA  

28/2 gabriella83 nr 2 Backa/Hisingen, Franz född 24/2

13/3 mariaskogberg, olskroken, William född 4/3
    19/3 (planerat snitt), Jädissen, Hildedal(Hisingen), David född 19/3
    24/3 Sagström 1 Göteborg
    20/3 mamma gis, Landala torg, Hugo född 11/3
    29/3 Elca, Särö

1/4 jjj, hisingen
    1/4 Mystery 2 Mölnlycke
    10/4 DestinationX nr 2 Fredriksdal
    12/4 Lollo74
    13/4 galengalen 1 olskroken
    14/4 annabella 1 Hisingen
    14/4 LindaLii 2 Askim
    16/4 skojsan 2 Guldheden
    18/4 Kyhlberg 1 Mölndal, Fröja född 24/3
    18/4 Lovisa A 1 Linné
    24/4 mahja79 1 Eriksberg
    26/4 Bäbis0804 1 Kortedala
    28/4 Fler i familjen 2 Lundby Hisingen
    29/4 Marvi 2 Linné

♥♥♥♥ Mamma till Max 3/8-06 och 11 dagar till BF med lillebror♥♥♥♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-09 11:37
    19/4 Annelie c

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-09 11:44
    BF/Bebis lista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m31590995.html
  • Svar på tråden Vi med BF mars-maj 08 i Göteborg!! (3:an)
  • mariaskogsberg

Då skriver jag först då! Vilket underbart väder det är idag. Ska ge mig ut på en långpromenad med William. Jag är jätte nöjd med mitt köp av barnvagn. Någon annan som har en Bugaboo? De är verkligen att rekomendera.

• galengalen

Och jag blir nummer två! Har pratat med bm idag, och ska dit imorgon för att utesluta havandeskapsförgiftning (blodtrycket har gått upp, huvudvärk, illamående, vatten i fötter och händer och lite snurrig). Som tur är blir det bättre när jag är vilande (då tar förvärkarna över), så nu blir det soffan tills imorgon

• marvi

DestinationX: Jag känner också av att barnet trycker neråt, det har det gjort i ett par veckor nu, men det blir mer och mer. Det gör ont mitt inunder bäckenet liksom, jag vet inte om det är tappen som gör ont, det kanske är foglossningar jag känner. Det blir värre när jag går.
    Min BM sa att man känner av barnets tryck mer andra gången, man är helt enkelt slappare då, oavsett hur duktigt man varit med knipövningarna...

• LindaLii
    mariaskogsberg skrev 2008-04-03 12:34:32 följande:
    Då skriver jag först då! Vilket underbart väder det är idag. Ska ge mig ut på en långpromenad med William. Jag är jätte nöjd med mitt köp av barnvagn. Någon annan som har en Bugaboo? De är verkligen att rekomendera.
    Jag har oxå en (eller två ) bugaboo och är jättenöjd med mina. Så skönt att köra! och stort utrymme för barnet.

galengalen: OJ, hoppas allt är bra då och att du inte drabbats av det. Håller tummarna för dig
    ♥♥♥♥ Mamma till Max 3/8-06 och 11 dagar till BF med lillebror♥♥♥♥
  • jjj

Ny tråd, oj vad tiden går fort!

Vilket kanonväder vi haft idag

• jjj

galengalen: hoppas det blir bättre med er o att det inte havandeskapsförgiftning

• skojsan

LindaLii: jag såg att tråden var på väg att gå ut och tänkte att du fixar nog en ny Och det gjorde du ju!

galengalen: det låter ju som havandeskapsförgiftning, men får väl hoppas att det inte är det ändå. Är ju isåfall skönt att det är i slutet av graviditeten!

marvi: och jag som inte ens varit särskilt duktig med mina knipövningar Fast jag kände mer av det förra gången i motsvarande vecka. Beror säkert på barnets läge.

Någon som vet vad det kostar att parkera på Östra (i timmen på dagen resp natten)? Vi har inget bensinkort, så jag måste samla på mig massor av mynt.

• annelie i

skojsan: inte för att mölndal o östra är samma ställe direkt men det kanske är nått liknande så jag skriver iaf där kostar det 7kr per timma mellan 08.00-20.00

mariaskojsberg: vi har också köpt en bugaboo! hoppas jag blir lika nöjd som du

Svar på tråden Vi med BF mars-maj 08 i Göteborg!! (3:an)