• Rintintin

vita flytningar.... efter ÄL...

Oki ! Förresten! Vi har "samma" cykel verkar det som! Lite kul

Om du kollar på din temp - när kom temphöjning (var det ett tempdip innan temphöjningen?). Eller använder du dig av fertilityfriend? Och har ff då pekat ut ÄL-dag?

Tar bort min anonymitet. Det är ju bara löjligt att hålla på och vara hemlig - det går liksom av bara farten när man besvarar frågor här inne i Känsliga Rummet!

• Rintintin

mmm... Det verkar ju logiskt, både med tanke på tempen och hur flytningarna har varit...

Min äl-dag den här cykeln var oxå på "tempdipardagen" sas!

• Rintintin
    Anonym skrev 2008-04-04 14:40:14 följande:
    jag brukar få på dippdagen eller så dagen efter. Men nu borde väl tempen vara för hög för att jag ska ha ägglossning idag?
    Ja absolut. I synnerhet med tanke på att du "är" creamy/sticky så är det absolut ingen äl idag!
  • Rintintin

Sen kan det ju vara sperma också Fundersam!
    Det finns lite om upprepade äl-flytningar på ff. Jag postade dem i en annan tråd som jag är inne och svarar på precis nu. Den ligger också här under kroppsligt och heter nåt med äl... Där finns adresser till två textstycken ang det!

• Rintintin
    Anonym skrev 2008-04-04 14:58:26 följande:
    när hade vi sex sist då i onsdags, 2 dagar sen.. kan det fortfarande komma gammal sperma? bara spekulerar... annars brukar jag se hur det ser ut **s*
    Nä då kan vi nog stryka möjligheten att det kan vara sperma !! Sååå många dagar är det nog inte kvar i kroppen!
  • Rintintin

Ja eller hur! Kom bara ihåg att man alltid ska räkna med det ferilaste sekretet man för dagen finner! Detta för att man inte ska missa några chanser... Bara för att förvirra dig ännu mer...
Svar på tråden vita flytningar.... efter ÄL...