Inlägg från: MillionStars |Visa alla inlägg
  • MillionStars

Han säger att våran katt är ful.

Okej, inget jätteproblem men jag börjar bli irriterad!

Jag har en kusin som varje gång han är hemma hos oss påpekar hur ful och smal och konstig våran katt är. Att vi aldrig ger honom mat och att han ser ut som en Gremlin.

Vi har en Ocicat så visst han är ju lite speciell men ful är han inte!

var bara tvungen att skriva av mig...

• Svar på tråden Han säger att våran katt är ful.
  • MillionStars

SJälvklart få han tycke det men måste han påpeka det VARENDA gång han är här? Samt att jag har sagt åt honom att sluta flera gånger.

Själv så är han för pedantisk för att ha några husdjur. Hur han kan ha två barn förstår jag inte.

• MillionStars
    AnneSophie skrev 2008-04-04 14:56:45 följande:
    Eller så vet kusinen om att TS blir irriterad ochtycker  då att det är ännu roligare att kommentera kattens utseende.
    Så kan det nog mycket väl vara, han är lite av en skämtare om man säger så...
  • MillionStars

Har lagt in en bild i mitt galleri...hade tyvärr ingen bättre bild på honom där man ser ansiktet mer

• MillionStars
    Sesamfrö skrev 2008-04-04 15:34:22 följande:
    Förstår att du blir frustrerad! Min sambos bror och pappa påpekar ALLTID att mina katter är fula.. Eller iaf den ena. Den andra ville dom ha för hon var sååå fin. Sen fick dom en egen katt å då sa dom: Våran är mycket finare! :p
    Nää vad irriterande!
  • MillionStars
    Sesamfrö skrev 2008-04-04 15:37:41 följande:
    Ja. jag har sagt ifrån nu att jag tycker det är ofint. Man säger inte så tycker jag..
    vad bra att du har sagt ifrån...

Här har det som jag skrev ovan INTE hjälpt med att jag har sagt till honom flera gånger. *suck* Och som några har skrivit så kanske han tycker det är jätteroligt när jag "säger emot"...
  • MillionStars

Vilka reaktioner det blev i den här tråden!

En Ocicat är lite siamesliknande med smalt ansikte och stora öron och de har slank kropp...Pälsen är prickig. Det är nog öronen som gör att vissa tror att de har rätt att säga att de ser ut som gremlins!

Som nån skrev så ska jag nog säga till kusinen att han inte är så snygg han heller samt att han får mat föör ofta

Svar på tråden Han säger att våran katt är ful.