• Anonym

Clone a willy

Nån som testat att clone a willy från teknik magasinet? funkar det?

• Svar på tråden Clone a willy
  • Anonym (japp)

Japp. Jag och guben har testat.
    Blev en rätt trevlig leksak. Fast väldigt kladdigt att rengöra golvet sen.

Så mitt tips om du ska göra en är att lägga gamla tidningar på golvet så du inte får kladd på golvet.
    Och när det är dags för han att stoppa k*ken i röret så borde det bli mindre kladd som rinner ut om han står på knä eller lite framåtböjd.

Lycka till.

• Lis Alm

Lustjakt hade denna produkt i sitt sortimentet tidigare, problemet var att det var ofta materialet inte räckte till.
    Detta gjorde att Lustjakt tog bort produkten tillslut.
    Ingen här som varit med om det?

• Anonym (*)
    Lis Alm skrev 2008-04-05 19:45:08 följande:
    Lustjakt hade denna produkt i sitt sortimentet tidigare, problemet var att det var ofta materialet inte räckte till. Detta gjorde att Lustjakt tog bort produkten tillslut.Ingen här som varit med om det?
    Det finns på Teknikmagasinet bl.a. och där kan man köpa till extra "gojs"
  • Anonym (yes)

har också en sån och är väldigt nöjd för att inte tala om hur nöjd sambon är

• Judda

Jag fick en i julklapp av min sambo, men vi har glömt bort att "tillverka" den, måste vi ju göra snart!

Hmmm, är det vanligt att det inte räcker till, "gipset"? Kanske man borde köpa extra....?

Man kan inte alltid välja hur man har det, men man kan alltid välja hur man tar det
  • Anonym (japp)

För oss räckte det iaf. Även fast det rann ut en del. Man måste nog försöka få till en annan vinkel på paketet.
    Och försöka se till att den är rak i gojset.

• Judda
    Anonym (japp) skrev 2008-04-05 22:12:20 följande:
    För oss räckte det iaf. Även fast det rann ut en del. Man måste nog försöka få till en annan vinkel på paketet.Och försöka se till att den är rak i gojset.
    Hi hi, tack för tipset!
    Man kan inte alltid välja hur man har det, men man kan alltid välja hur man tar det
  • Anonym

Går det att använda dom dom dildo sen?? blev väldigt sugen på att göra en sån nu

• Judda
    Anonym skrev 2008-04-05 23:57:30 följande:
    Går det att använda dom dom dildo sen?? blev väldigt sugen på att göra en sån nu
    Ja, det är det som är tanken. Det följer med en vibrator.
  • Lis Alm

Gipset var inte problemet (det räckte till) utan jellymaterialet som man gjorde själva dildon i.

Judda skrev 2008-04-05 21:51:09 följande:
    Jag fick en i julklapp av min sambo, men vi har glömt bort att "tillverka" den, måste vi ju göra snart! Hmmm, är det vanligt att det inte räcker till, "gipset"? Kanske man borde köpa extra....?
  • Judda
    Lis Alm skrev 2008-04-06 19:42:38 följande:
    Gipset var inte problemet (det räckte till) utan jellymaterialet som man gjorde själva dildon i.
    Det var det jag syftade på, skrev nog lite tokigt. Vadå, räckte det inte för er?
  • Anonym (japp)

För oss räckte det iaf.

• Lis Alm

Personligen har jag inte testat produkten. Däremot så var det många kunder som kontaktade Lustjakt med just det problemet. (jobbade på lagret där).

Judda skrev 2008-04-07 22:31:47 följande:
    Det var det jag syftade på, skrev nog lite tokigt. Vadå, räckte det inte för er?
Svar på tråden Clone a willy