• Madge

Föräldrar med barn födda vår, sommar & hösten -07 i Jönköping

Så var det dags för ny ny fräsch tråd att fylla med massa pladder, diskussioner och roliga saker.
    Här samlas vi som fått barn under våren, sommaren eller hösten 2007.

Födelselistan:

Maj
    11/5 Hilda (4 feb)

Juni
    25/6 Eliaz (skrymta)

Juli
    7/7 Julia (Bellyboo)
    13/7 Linus (Nasse01)
    30/7 Vilja (Jeaxx)

Augusti
    2/8 Alice (Madge)
    3/8 Lilly (Annki72)
    15/8 Lilly (Tempo)
    19/8 Selma (Tjodeloo)
    28/8 Towa (mitapita71)
    31/8 Amira (miss hult)

September
    7/9 Matheo (Kirran)
    9/9 Matteo (Katarina)
    15/9 Hedvig (Ottisen)
    17/9 Elias (Småbarnsliv)
    18/9 Maja & Molly (Nilwa)
    22/9 Emma (Muppelina)
    22/9 Elisabeth (Marsbaby)
    23/9 Hailey (Once)

Oktober
    14/10 Isak (Anksan)

Vi har två andra trådar:
    Innebandytråden: www.familjeliv.se/Forum-5-64/m28869608.html
    och
    Träfftråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m31043966.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 07:16
    Födelselistan:

Maj
    5/5 Milo (Annizsj)
    11/5 Hilda (4 feb)

Juni
    25/6 Eliaz (skrymta)

Juli
    7/7 Julia (Bellyboo)
    13/7 Linus (Nasse01)
    30/7 Vilja (Jeaxx)

Augusti
    2/8 Alice (Madge)
    3/8 Lilly (Annki72)
    15/8 Lilly (Tempo)
    19/8 Selma (Tjodeloo)
    28/8 Towa (mitapita71)
    31/8 Amira (miss hult)

September
    7/9 Matheo (Kirran)
    9/9 Matteo (Katarina)
    15/9 Hedvig (Ottisen)
    17/9 Elias (Småbarnsliv)
    18/9 Maja & Molly (Nilwa)
    22/9 Emma (Muppelina)
    22/9 Elisabeth (Marsbaby)

Oktober
    9/10 Mimmi lycklig 3barnsmor
    14/10 Isak (Anksan)

• Svar på tråden Föräldrar med barn födda vår, sommar & hösten -07 i Jönköping
  • Katarina m Leon o Matteo

Ottisen, jag tänkte kanske ha ett här vad det lider (eller om Kirran var sugen..) men det får nog vänta ett tag nu! Fast då får alla som kommer lova att inte tjuva .

• smurfliten

hihi, jag var kvar i rummet men gömde mig bakom datorn!! 3-0!

♥ Emma 050623 ♥ Maja & Molly 070918 ♥

Bra Nilwa, det duger

• annki72

Jag har bestämt ett gangstar party den 1 Juni ett tag kvar men jag ska ju me and i först och man kan ju inet för tätt

Trist med stöld på ett party, hur kan man vara så dum att man själ när man är hos nån man känner??? hoppas hon lämnar tillbaks kläderna.

Hon verkar jätte mysig hon som hade partyt hos skrymta, det är ju hon som kommer till mej oxå

Priserna verkar ju helt ok, kul att det inte var svindyrt

HEJA HV, HEJA HV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• HaltaLotta

Katarina--> Aa..men jag kommer gärna om det blir party framöver! Lovar att inte sno, trots låg mammapeng! Skämt å sido, stöld är inte min grej!

• skrymta

annki hon var snabb att ringa upp .Hon var jätte snäll.

Fick veta att den som är säljare får köpa alla visningskläder för egna pengar.Fy hoppas verkligen att dom kommer tillbaka.Har ju ingen lust att betala bara för att vissa puckon stjäl. Fast måste säga att det är dåligt av gangstar om man får köpa alla kläder man ska visa bara för att dom ska tjäna pengar så hoppas dom är sjysta så hon får nya gratis.
    Kommer nog inte att gå på fler partyn utan jag åker hem till säljaren hädan efter,lite säkrare

♥♥♥Eliaz 0706025♥♥♥

Skrymta, ja, det är ju det som gör det extra tråkigt. På intet sätt samma sak som att snatta för en stor kedja även om det är illa nog. Fattar inte att mitt och ditt ska vara så svårt att greppa. Tjejen måste ju vara sjuk?! Alltså inte för att vara elak utan jag menar att hon kanske är kleptoman och inte kan styra det själv?? Jag vet att det funkar likadant hos ME & I så det är nog inget som är unikt för gangstar. Hon var verkligen urgullig försäljerskan. Lite småamerikansk på något vis *gillar*.

• skrymta

Katarina det som jag ändå tycker är värst med hela grejen,kläderna går ju att ersätta men ingen vill ju umgås med henne längre o det drabbar ju hennes barn stackarn .
    Allt känns som en mardröm,känns som jag anklagarn nån för nåt som inte hänt,vilket det ju har men det känns så overkligt o jag gillade ju henne .
    Kanske dax att gå o sussa lite natti natti

♥♥♥Eliaz 0706025♥♥♥

Skrymta, har du pratat med de andra, de som gick? Vad tror de? Har någon sett något? *hoppas*. Hoppas hoppas att detta löser sig för inte är det roligt för någon! Tjejen som tog dem måste vara riktigt ledsen nu också. Usch, undrar hur det kunde bli så?

• Madge

Ingen som vill ha en biljett till Stockholm/Uppsala imorgon för en ungdom+1 barn? Ska åka redan idag, så nu har jag en oanvänd biljett...

Svar på tråden Föräldrar med barn födda vår, sommar & hösten -07 i Jönköping