• Emeliela

Vad tycker du om "raggare" ? LÄS TS!!!

Ja jag undrar helt enkelt vad du tycker om hela "raggarstilen"- Alltså- bilarna, kläderna, musiken, mm mm?

My family - My world
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-06 14:36
    Min karl har en Cadillac deville cab-67:a och jag gillar bilen men jag spyr på hans skinnväst och kläderna!! Uscha! Han har "normal" stil till vardags men när han ska ut med bilen så är det den där satans skinnvästen som ska på.. KRÄKS!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om "raggare" ? LÄS TS!!!
  • vinylblomma

Älskar bilarna, om de är välskötta.
    Folket är för det mesta okej, brukar vara chauför ibland och det är toppen. Man blir väl behandlad, behöver aldrig betala för något utan kör du så får du allt du vill ha i mat och dryck och alla inträden betalda.

Fungerar ju aldrig så om jag kör mina kompisar.

• Tokitoj

Är inte så särskilt förtjust...fast å andra sidan så är det varken bättre eller sämre än knätoffsar, näbbstövlar, husvagnsmode (träningsoverall) eller botoxmodet.
    Eller förresten allt är bättre än botox och silikon, till och med raggarstilen!

• Emeliela
    Tokitoj skrev 2008-04-07 10:19:11 följande:
    Är inte så särskilt förtjust...fast å andra sidan så är det varken bättre eller sämre än knätoffsar, näbbstövlar, husvagnsmode (träningsoverall) eller botoxmodet.Eller förresten allt är bättre än botox och silikon, till och med raggarstilen!
    Hahahha, knätoffsar och näbbstövlar!! Hahahaa
    My family - My world
  • Korvtant59

Älskar raggare eller som man också kan kalla dom bilburen "ungdom".

• Snäckan13

ÅÅÅHHHHH jag tycker det är så PIIIINSAMMA!!!!

Min svägerska o hennes sambo är raggare och ÄLSKAR o åka på cruising o träffar o dom vill att vi ska åka dit!

Över min döda kropp säger jag då!!!!!

Dom kan vara HUR snälla o gulliga dom vill- raggarna- men DIT går jag INTE!!!!!

Fyfyfy, guuud va pinsamt

Vet inte varför jag tycker det men det kryper i hela kroppen på mig när jag ser en massa bilar köra på rad...

I min "stad" brukar dom ha cruising o dit åker mina föräldrar o kör, o jag RÅKADE hamna i den smeten en gång, trodde jag skulle DÖÖÖ ville bara ställa bilen o GÅ HEM!!!!!

Älskar mina barn så otroligt mycket!!!!
  • Korvtant59

Hallå snäckan.
    Ge det en chans.
    Testa. Man kan åka hem.
    Men vi har hur roligt som helst.

• Snäckan13
    Svar på #76
    Korvtant59 skrev 2008-04-10 11:42:19 följande:
    Hallå snäckan.Ge det en chans.Testa. Man kan åka hem. Men vi har hur roligt som helst.
    Hihihi ja jag tror säkert att ni har jättekul!! Men som jg sa så vet jag inte VARFÖR jag tycker så...kanske för att jag ogillar o bli tittad på , o folk tittar ju!!! På bilarna o så!!!
    Älskar mina barn så otroligt mycket!!!!
  • Korvtant59

Klart vi tittar på bilarna..dom är ju en fröjd för ögonen. *L*

• Emeliela
    Snäckan13 skrev 2008-04-10 11:46:31 följande:
    Svar på #76 Hihihi ja jag tror säkert att ni har jättekul!! Men som jg sa så vet jag inte VARFÖR jag tycker så...kanske för att jag ogillar o bli tittad på , o folk tittar ju!!! På bilarna o så!!!
    JAg kan hålla med om att det är lite jobigt att åka på cruising när alla ska glo, vet att dom kollar på bilen men det är ju som att vara en apa i en bur
    My family - My world
  • Circus Larsson

Min kära familj är nog vad alla kallar raggare.
    2 jänkebilar med mycket muskler. Den ena "orginal skick" och den andra helrenoverad.
    Vi kör inte skinnväst stuket utan mer rockabilly med uppvikta jeans mcboots/pumps.
    Ibland tar jag fram nån äkta 50tals blåsa men det är blir inte så ofta.
    Och dom "stackars" barnen hänger på!!Både jag o gubben är uppvuxna med bilarna och musiken och vi fortsätter bara leva som vi alltid gjort.
    Men "svansen" med byxor i knävecket och skinnvästen som luktar wonderbaum har jag aldrig förståt mig på.
    Tyvärr så ger dom alla ett taskigt rykte :(

• Livetpålandet

Jag älskar det livet och har varit med sedan urminnes tider...
    Alla bilar som kommer glänsande och mullrande, åhhh vad jag mår bra då...
    Njuter till 100 % detta är livet...

• EddieMeduza
    Snäckan13 skrev 2008-04-10 11:29:21 följande:

ÅÅÅHHHHH jag tycker det är så PIIIINSAMMA!!!!

Min svägerska o hennes sambo är raggare och ÄLSKAR o åka på cruising o träffar o dom vill att vi ska åka dit!

Över min döda kropp säger jag då!!!!!

Dom kan vara HUR snälla o gulliga dom vill- raggarna- men DIT går jag INTE!!!!!

Fyfyfy, guuud va pinsamt

Vet inte varför jag tycker det men det kryper i hela kroppen på mig när jag ser en massa bilar köra på rad...

I min "stad" brukar dom ha cruising o dit åker mina föräldrar o kör, o jag RÅKADE hamna i den smeten en gång, trodde jag skulle DÖÖÖ ville bara ställa bilen o GÅ HEM!!!!!

Jävla stockholmare. Skaffa lite fitt hår och bli en riktig raggarbrud
Svar på tråden Vad tycker du om "raggare" ? LÄS TS!!!