• Liten blå

Svullen av Progesteron?

Jag har använt Progesteron vagitorier i en dryg vecka nu och jag är väldigt svullen inne i underlivet. När jag ska ta den så kan jag känna en ganska stor "knöl" som inte har funnits där tidigare. Någon som har någon idé vad det kan vara och bero på? Jag har inte ont eller så.

• Svar på tråden Svullen av Progesteron?
  • AnnaS

Har ingen aning. Ring din läkare.

(¯`°?.¸ ♥ Hoppas på ett plus 13 april ♥ ¸.?°´¯)
  • Liten blå

Seanna: Ja, det är möjligt. Frågan är bara om det är bra eller dåligt. Har aldrig tidigare känt den så tydligt bara.

• Dimitra

Det verkar vara mer vanligt än ovanligt om man går in och läser i IVF-medlemstrådar. I de två jag hängde så upplevde nästan alla att det blev trängre och trängre där inne för varje dag

Skriv en artikel till Wikin ~~> www.familjeliv.se/Wiki/
  • Seanna

Jag känner den nu också och tror att det är bra om den är lågt placerad, men det är nog väldigt olika från person till person.

• Liten blå

Seanna: Nej, jag har inte kollat upp det. Så länge jag inte har ont av det så har jag bestämt att det är en bra sak. Kommer heller inte att tjuvtesta innan dagen D. Nu ska jag "njuta" av att må lite pyton.. ;)

• Seanna

Liten blå: Ringde faktiskt min klinik idag och berättade hur det var och tänkte att sköterskan skulle säga att det är helt normalt, men hon skulle prata med läkaren och höra av sig. Snart får jag väl höra om det är bra eller dåligt..

• Nikita

Jag har blivit svullen i hela magen, känner mig liksom proppmätt och får magknip...

• Liten blå

Seanna: Hur gick det? Vad sa läkaren?

Jag testade positivt idag på RD16 så jag hoppas att det inte är någon fara med den lilla knölen. Den har blivit hårdare, det kanske är helt normalt?

Jaja, ikväll ska jag bara njuta av min nyupptäckta graviditet!

Svar på tråden Svullen av Progesteron?