• Casper2004

Lite molande mensvärk i vecka 30??

Är det förvärkar eller sd eller?någon mer som oxå har det så?

Casper 4 år och bebis i magen bf 080615
  • Svar på tråden Lite molande mensvärk i vecka 30??
  • Håll min hand

jag har också haft mensvärk till och från som började i ungefär vecka 29/30. Har fått det extra mycket om jag varit ute och gått långt och så. Jag har tagit det som förvärkar.. men det kan även vara ett tecken på urinvägsinfektion. Hör med din BM!

• Casper2004
    Håll min hand skrev 2008-04-06 16:29:31 följande:
    jag har också haft mensvärk till och från som började i ungefär vecka 29/30. Har fått det extra mycket om jag varit ute och gått långt och så. Jag har tagit det som förvärkar.. men det kan även vara ett tecken på urinvägsinfektion. Hör med din BM!
    okej!ja jag har för mig att jag hade det när jag väntade sonen men det är över 4 år sedan så jag kommer liksom inte i håg!
    Men om det är uvi så borde det väl visa sig i att det svider när man kissar och sånt?
  • LinNea08
    TS:
    Jag har likadant som dig. Jag antar att det är livmodern som antingen växer, eller som du säger, förvärkar.
    ♥Bebis i magen♥ BF 11/06-08
  • LaChica80

E i v 33 och va hos barnmorskan v31, berättade för henne att jag också hade som mensvärk. Hon gjorde urinprov och då trodde hon att jag hade urinvägsinfektion, men det var det inte. Så kolla med din barnmorska, annars är det bara som förvärkar.
    Jag frågade henne också att borde det inte svida då när man kissar och hon sa att det inte behövde göra det!

• Casper2004

jag tror det är förvärkar....

• Håll min hand
    Casper2004 skrev 2008-04-06 16:32:51 följande:
    okej!ja jag har för mig att jag hade det när jag väntade sonen men det är över 4 år sedan så jag kommer liksom inte i håg!Men om det är uvi så borde det väl visa sig i att det svider när man kissar och sånt?
    Det behöver inte alltid svida när man har uvi. Men kolla med din BM nästa gång

Jag tror säkert att det är förvärkar!
Svar på tråden Lite molande mensvärk i vecka 30??