• Anonym

Vilken lön till vilket jobb??

Ja som rubriken lyder..hur gammal är du?
    Jag vill byta jobb men vet inte riktigt till vad..

• Svar på tråden Vilken lön till vilket jobb??
  • Anonym

psykolog, 28 år, 27700. Legitimerad sedan 2006.

• Anonym (m.ass)

Är kvinna, 29 år och jobbar som marknadsassistent på ett industriföretag. Ingen utbildning inom detta men jobbat i 8 år. Lön 22.000 vilket jag är nöjd med under förutsättningarna.

• Anonym (helt ok..)

Personlig assisten. 28 år. Heltidslön på 24000 + Ob (Jag jobbar deltid och får ut ungefär hälften)
    Min man är 30 år, jobbar som web- developer och tjänar 30000

• Anonym

anonym 37: Hade jag inte dragit upp det hade jag inte vetat om att biblitekarier har så mycket utbildning och att se samhället som något homogent än uppdelat i privat/offentlig sektor. Jag har haft känslan att ni har mycket på fötterna för att ert fack snabbt fångar upp vad man snackar om. en anekdot. Jag var inne på ett anrikt universitetsbibliotek och jag fick skärpa mig för att begripa vad hon sa.

Anonym 38:
    Jag är den ende i min släkt och barndomsvänner som har pluggat vidare så jag förstår hur de tänker. Det är sant att det viktiga är att man har passionen för yrket och kan stanna upp och leva i nuet.

• Anonym

Personalsekreterare, 33 år, 22700, 5 års unviversitetsstudier och 5 års erfarenhet som personalare + 4 års annan arbetslivserfarenhet
    behöver jag tillägga att jag är i konflikt med chefen?

• Anonym (annapanna)

Klinisk prövningsledare, 32 år, 37000 i månadslön. Det är efter 4 års högskolestudier och 6 års erfarenhet. Började på 23000 och har precis bytt jobb.

• Anonym (låg lön!)

23 år, äldreomsorgen, 18200:-+ ob-tillägg.
    ingen höjdra lön direkt!!

• Anonym (undrar)

annapanna: får man fråga vad en klinisk prövningsledare gör för något?

• Anonym (usk)

Undersköterska 45 år 22.000+ob

• Anonym (Sur)

Kontrollingenjör 23400/ mån. En riktig jävla skitlön!

Svar på tråden Vilken lön till vilket jobb??