• Anonym

Remembercard

Är det sant att man kan få beviljad kredit hos Remembercard trots betalningsanmärkning?

• Svar på tråden Remembercard
  • Lift Stolpe

Fråga dom, dom vet det bäst!

• Anonym
    Lift Stolpe skrev 2008-04-06 20:12:22 följande:
    Fråga dom, dom vet det bäst!

• Anonym

Jo antagligen, men dom har nog inte öppet nu så jag tänkte om någon här visste...

• Anonym

jag tycker om deras salespitch..."om du har ont om pengar och behöver..". trodde först att jag hört fel.

• ArneAnka

Lite Off Topic om SEB:s reklam när dom sitter i en soffa och tjafsar om en femma. Det låter ju något sånthär:
    -Jag är ekonomiskt oberoende.
    -Du!? Du har ju aldrig pengar.
    -Nää...just det.

Hur har SEB tänkt att man ska betala av deras lån om man aldrig har pengar?

• Anonym

Jag har en bet.anmärkning, och jag fick kredit hos dom.

• lillajag82
    ArneAnka skrev 2008-04-07 02:00:26 följande:
    Lite Off Topic om SEB:s reklam när dom sitter i en soffa och tjafsar om en femma. Det låter ju något sånthär:-Jag är ekonomiskt oberoende.-Du!? Du har ju aldrig pengar.-Nää...just det.Hur har SEB tänkt att man ska betala av deras lån om man aldrig har pengar?
    Hahahahaha..har aldrig sett reklamen men det låter ju helrubbat..
  • MaijaO

Kan det inte vara en anspelning på att ekonomiskt oberoende inte handlar om hur mycket inkomster du har utan hur mycket utgifter?

ArneAnka skrev 2008-04-07 02:00:26 följande:
    Lite Off Topic om SEB:s reklam när dom sitter i en soffa och tjafsar om en femma. Det låter ju något sånthär:-Jag är ekonomiskt oberoende.-Du!? Du har ju aldrig pengar.-Nää...just det.Hur har SEB tänkt att man ska betala av deras lån om man aldrig har pengar?
  • Anonym (????)

Ni som fick trots betam, hur många och på hur mycket hade ni era betam???
    Jag har en på 155kr som är 8mån, jag fick ingen kredit hos dem.
    Hur mycket har ni fått kredit på????

• ArneAnka

Kan tänka mig att man måste äga ett hus eller tjäna mycket pengar om man har en betalningsanmärkning och får kreditkort ändå. Sedan kanske man inte kryssar i 300000kr-rutan för krediten på ansökan om man har betalningsanmärkningar. Då åker nog den rakt ner i strimlaren (Sigvard Marjasin-maskinen).

• Anonym

Min anm var på strax under tusen kr. I April -09 försvinner den. Fick kredit på 5000.

• Anonym

3 anm på totalt 12100 (betalda)

har dok en årsinkomst på 356000 ,inga andra lån
    kanske beror på det fick på 10000

Svar på tråden Remembercard