• Eskobar77

Har du beställt från Calligraphen?

Tänkte beställa servetter där till dotterns dop. Jag förstår dock inte var man anger vilken symbol man vill ha osv. Kan man förhandsgranska hur de skulle se ut någonstans? (vet att man kan det på servettochetikett.se) Var du nöjd med dina servetter? Hur fort fick du dem? Någon som gjort ljusrosa servetter med silvertryck? I så fall, syntes trycket bra?
    Någon som har bilder på sina servetter i sitt galleri?

Många frågor...

• Svar på tråden Har du beställt från Calligraphen?
  • Söderböna

Vi beställde från Calligraphen när vi gifte oss och blev hur nöjda som helst. Det är 6 år sedan, så jag vet inte hur bra de är idag.

Vi fick väldigt bra service och beställde både inbjudningskort och program till kyrkan. Programmen till kyrkan beställde vi egentligen "för sent", men de la alla klutar till för att vi skulle få dem i tid. De var väldigt trevliga att ha att göra med (trots att det var vi som hade klantat oss och var sena med beställningen!)

• Fiafjant

Calligraphen är ett jätte bra företag som är mån om sina kunder. Har alltid fått jättebra hjälp. Ring och be om prover, så kan du välja hemma.

• buffybus

dem är bra.. förra året beställde vi till bröllopet.. gick jätte snabbt.. hade faktiskt just ljusrosa servett med silver tryck.. syntes jätte bra tycker jag.. och snyggt!!! 

Jocke+André älskar er mest av allt!!
Svar på tråden Har du beställt från Calligraphen?