• Callina

Bilder på snyggt badrum UTAN kakel?

Är ute efter inspiration!!! Vill fixa badrummet men vill inte ha kakel. Kan man renovera snyggt med våtrumstapeter och våtrumsmatta?

Tittar mer än gärna på bilder

• Svar på tråden Bilder på snyggt badrum UTAN kakel?
  • V 77

Tycker inte man kan göra värst vackert med våtrumstapeter eller våtmatta, däremot är det ju funktionellt och relativt billigt i jämförelse.

• Callina

Ok, tack. Finns det någon som tycker annorlunda? Borde ju finnas riktigt snygga våtrumstapeter nu för tiden?? Har inte sett några men ..

• Stumpan2

har tyvärr inga bilder, men sök lite på nätet, finns mycket fina våtrumstapeter, i alla möjliga former och färger.

• ellam71

Jag vet att det finna massor med snygga våtrumstapeter.. hade en väldigt bra länk, som nu är borta... =(

Kakel är inte så värst snyggt... rätt ute!!

• Callina

Åh snyggt! Tack!!!!
    Undrar hur mycket billigare man kommer undan om man tar dettai stället för kakel?

• ak71

Jag har några bilder på vårt nyrenoverade badrum med våtrumsmatta. Är ingen mästerfotograf så bilderna är inte så bra, men det går kanske att se lite i alla fall...

• Callina

Tack för att jag fick titta

• miliasmamma

Jag har kollat olika priser gällande kakel och våtrumsmatta och i nästan alla fall så kostar våtrumsmatta 1/3 av vad kakel kostar!!

Callina skrev 2008-04-08 07:54:51 följande:
    Åh snyggt! Tack!!!!Undrar hur mycket billigare man kommer undan om man tar dettai stället för kakel?
  • miliasmamma

Då menar jag med jobbet oxå, är ju underarbetet som kostar mest när det gäller kakel.

• h81

har tyvärr inga bilder o komma med men det finns massor snyggt att välja på nuförtiden!!!! är lite inne med plastmatta på toan igen! finns mycket i grått osv... inte bara sandfärgat o ljusblått som innan.. lycka till!!

Svar på tråden Bilder på snyggt badrum UTAN kakel?