• Anonym (blöjkåt)

Kåt av blöja

Hej!
    Jag är en kille (35 år) som gillar att ha blöja på mig, speciellt dom som är lite plastiga på utsidan. Jag blir kåt av att ha dem på mig och av att det känns förbjudet som vuxen att bära blöja. Jag har ännu inte vågat berätta detta för min sambo. Tänk vad det vore underbart om även hon skulle gilla att ha blöja på sig. Jag har läst om att det finns vuxna personer som gillar att ha blöja på sig och som samtidigt gillar att inta rollen som bebis, men det är ingenting som jag tänder på överhuvudtaget. Jag bara gillar att ha blöja på mig av någon anledning.
    Är det någon annan (kille eller tjej) som också gillar att ha blöja på sig eller att se någon annan ha det?
    Vet du något ställe på nätet som säljer vuxenblöjor diskret?

• Svar på tråden Kåt av blöja
  • Anonym

You have made my day!! *lol*

• Anonym (blöjkåt)

Finns det verkligen inte fler där ute som har blöj-intresse?

• PeggyLee

Kanske inte så här dax på morgonen

• Anonym (blä)

Då undrar man genast vad du söker på den här sidan.läskigt.

• vildochvacker

Öh. Ts
     liiiiiite fel sajt kanske för " såna " blöjor, testa darkside.se

• Anonym (V-Fälla)

Det finns det nog säkert eller jag vet att det finns de med blöjntresse men att skriva det här och få massa påhopp gör att människor hellre håller det för sig själv..

Inte så kul att skriva vad man tänder på och få kommentarer som "Blä, Usch va äckligt, sjuuukt"

Folk dömer innan de vet vad det egentligen handlar om..  Det finns folk som är trångsynta och totalt inskränkta och vägrar att tänka med öppet sinne.

Om nån skulle gå utanför ramen om vad som kallas normalt (vad nu normalt är..) så vill gärna folk ha en åsikt, och oftast ha en åsikt utan att ta reda på fakta innan.

Vi människor är olika och tänder på olika saker, thats it!

Anonym (blöjkåt) skrev 2008-04-26 07:13:07 följande:
    Finns det verkligen inte fler där ute som har blöj-intresse?
  • Anonym (kinky)

jo här e en till och inte intresserad av nån "baby" roll bara blöjan i sig och napp åxå.
    gå in på diaper.nu där finner du massor av lika sinnade. att berätta för sin sambo kan vara svårt men jag har berättat för många och fått njuta av de med flera tjejer. nackdelen med detta intresse e att folk oftast tok-lelaterar de till att man skulle vilja vara bäbis,visst finns de folk som vill de åx men då man själv inte vill de så blir man lätt dragen över samma kamm.

• Anonym (jasse)

japp, här är en till men jag tänder även på att kissa i blöjan. . .

• Anonym (kinky)

tror att om man som i mitt fall INTE vill göra nått i den utan bara ha den på sig så kanske man lättare blir accepterad än om man vill göra både de ena och de andra i den...

• Bwo55

Max dimper på nätet säljer veden blöjor diskret.gillar själv att gå i blöjaMvh bernt

• Anonym (Rådgivaren)

Här får du veta det mesta om ditt intresse, som du absolut inte är ensam om:
    www.abdlscandinavia.com 

Blöjor kan du beställa här:
    www.vuxshopen.se/ 

Skäms inte, ge efter för dina känslor och din längtan!

• Anonym (b.j)

Ibland undrar jag varför en del människor ens föds!

Svar på tråden Kåt av blöja