• Dax

Vill ni tipsa om bra doppresenter

Tar tacksamt emot tips på vad man kan önska sig i doppresent??! Annars blir det ett helt gäng tennsaker kanske... ;)

• Svar på tråden Vill ni tipsa om bra doppresenter
  • Tvåbarnsmamman0507

hej hej jag fick en fin tavla av min syster  från en som målar dom själv målarliza kan du söka på på nätet ska se om ja hittar den sedan o lägger in, fick en söt tavla med nallar i ett barnrum + blå ram och på klockan på bilden var det tiden elias föddes o sen hur mkt han vägde o hur lång han var osv jättesöt. nu ska lucas få en lika dan när han döps fast en med kaniner o ett litet flygplan som har en vimpel o där ska det stå lucas då.
    jättefint o inte lika vanligt som alla andra saker. sen kan du ju köpa fina saker till barnets barnrum o så det har vi med önskat oss.

• Pantalaimon

Jag kan ge ett tips som har varit mycket uppskattat.
    En egen sagobok med barnets namn.
    Barnet är alltså huvudpersonen i boken, superroligt

www.sagofabriken.com/

• agua

vi har önskat oss ( dop på lördag)

pengar att sätta in på Elias sparkonto
    En byrå till hans kläder
    presentkort på Lindex
    Nappar med hans namn på
    Ergo bärsele
    Ergo ryggsäck

• Ionea

Vi brukar ge b ort en vinflaska som kan lagras i minst 18 år så då kan den lill* få det på sin 18-årsdag sen, det har varit väldigt uppskattat

• Duckan74

Doptavla med uppgifter om namn, längd, vikt etc vid födsel. Finns bla på Gallerix.
    Smycke om det är en tjej.
    Pall/stol fint målad med barnets namn på.
    Sagoböcker.
    Pengar till sparande.
    Sparbössa.

• Duckan74

Doptavla med uppgifter om namn, längd, vikt etc vid födsel. Finns bla på Gallerix.
    Smycke om det är en tjej.
    Pall/stol fint målad med barnets namn på.
    Sagoböcker.
    Pengar till sparande.
    Sparbössa.

• mapo51

Albin fick sparbössor, speldosor, Astrid Lindgren-klassiker (böcker), barnkammarboken (4 st olika), hand- och fotavtryck, bordsflagga, pengar och en silverljusstake.
    Vi hade undanbett oss minnessaker för de står bara och smalar damm någonstans.

Sen ska han få mina föräldrars silverbestick, dock har de kvar dem och använder dem tills han blir större. Jättepraktiskt för oss, då slipper vi förvara dem.

Svar på tråden Vill ni tipsa om bra doppresenter