Inlägg från: Proletariatet |Visa alla inlägg
  • Proletariatet

Vi som låg på 69

Vi låg inte där samtidigt som er, men är också från Sala och låg där två månader med vår dotter (född i november 06 i v.24+1) och nu ett par dagar med hennes lillebror, är hemma på permission nu men blir förhoppningsvis utskrivna imorgon.
    Vad kul att det gått så bra för er

• Proletariatet
    boktok skrev 2008-04-09 14:40:27 följande:
    Hej och tack. Får också gratulera till sonen. När föddes han?Erik är född den 15/3-07, i v30+4 dagar,vägde 885g.vad skönt att ni är hemma på permis och att ni snart blir utskrivna. Lycka till Ps:Du såg väl tvillingpojkarna i tidningen idag?Ds
    Den 2/4 (v.35+1), idag blev vi utskrivna, stor skillnad i jämförelse med förra gången då vi tillbringade totalt 16 veckor på sjukhus (först UAS och sedan 69:an).
    Ja, jag är kompis med deras mamma
  • Proletariatet

Malin F skrev 2008-04-27 22:24:38 följande:

Gokväll på er alla!Tänkte höra om det är fler än jag som tycker att det vore skoj med en återträff i sommar? Picknick i gröngräset en solig dag...en idé att spåna vidare på kanske?
    Ja! Jag har lite planer på att starta upp en prematurförening i Västmanlands län (det finns i stockholm, uppsala, dalarna, men inte här). Man kunde ha ett par kontaktföräldrar som folk som blir inlagda antingen på 86:an eller 69:an kan ringa och prata med. Samt träffar, på sommar och vinter vet jag att stockholmsregionen har. Vad tror ni om det?
  • Proletariatet

Stort grattis till Erik på namnsdagen!

• Proletariatet

Vi ska försöka komma Kan man ha hunden med sig dit?

• Proletariatet

Men är det inte utomhus?

• Proletariatet

alltså, hon kan ju vara lite på sidan av, man vill ju inte riskera picknicken

• Proletariatet

Jag kommer antagligen tillsammans m Märta som legat på 69:an i två omgångar, dels m Moa född i v.28 i juni (tror jag) 07, sedan med tvillingarna Liam & Ludvig som föddes i v.27, mars 08

• Proletariatet

Hur ser det ut där vi Djäkneberget, behöver man ha vagn med sig?Är det lång bit att gå?

• Proletariatet

Men Märta, det finns ju ENIRO

• Proletariatet

Ja, det med biltema lät ju bra, ska prata med privatchauffören

• Proletariatet

Tack för tipset Malin, det ska vi göra

• Proletariatet

Tack alla för en trevlig dag! Det blev ju lite hattigt för oss, men det är ju sånt som händer. Vädret var ju förhållandevis bra också Ta i sala nästa gång?

Svar på tråden Vi som låg på 69