• boktok

Vi som låg på 69

Hej! Skönt att höra att Ebba mår bra, förutom urinvägsinfektionen. Men det går väl över så småningom. Erik har fler tänder på väg så därför har han varit lite gnällig på kvällarna. Annars så mår han bra. Han och Lars hade namnsdag idag så vi åt tårta tillsammans med mamma och pappa. Vi åkte dit efter lunch och åkte hem strax innan sju. Då var E väldigt trött efter att ha busat med mormor och morfar och krypit uppför trappen otaliga ggr. Han somnade efter en kvart i bilen. Jag önskar att jag hade halva hans energi, det skulle behövas!
    Jag hoppas att vi ses snart!
    Kram Stina

• boktok

28 Juni bestämmer jag nu. Vi äter nog lunch där så att man kan vara kvar där så länge man vill och orkar. Låter det bra?

• boktok

Vi tänkte äta lunch där och fika efteråt så kl 12-halvett blir väl bra så hinner man vara där ett bra tag.

• boktok

Måste ju hålla tråden levande. Funderar för fullt på vad vi ska äta på picknicken. Tänkte iallafall baka en kaka eller två att ta med. Jag hoppas bara att värmen hinner komma tillbaka innan dess. Annars så får vi väl invadera restaurangen!!

• boktok
    morotsstavar skrev 2008-06-12 22:00:03 följande:
    Vi ska försöka komma Kan man ha hunden med sig dit?
    För min del går det bra men jag vet inte om det är någon av de andra vuxna/barn som är allergiska?
  • boktok
    morotsstavar skrev 2008-06-12 22:13:23 följande:
    Men är det inte utomhus?
    Jo det är utomhus så det är nog inget problem

sulanett: Det tycker jag också, känns ju som en evighet sen sist! Jag ska tömma kameran på kort så Lars kan leka "paparazzi"!
  • boktok

Hej och välkommen! "Kul" att se att det är fler här som får så små barn runt v 30. Det är också trevligt att prata med fler om upplevelser från 69:an. Som du säkert har sett i TS så ska vi ha en picknick den 28 Juni från ca kl 12. Det vore roligt om du kunde komma.

• boktok
    Jennjen skrev 2008-06-17 20:53:11 följande:
    Min stora son är rädd för hundar så han kan behöva lite terapi Lillkillen ääälskar hundar :)stina, vi kommer också med *nähä?*
    Då har han och jag samma problem. Är också lite hundrädd. Men det är speciellt om de ska hoppa upp på en och hälsa. Det ska nog gå bra ändå.
  • boktok
    75tess skrev 2008-06-18 22:06:22 följande:
    Hej alla! Vi fick Felicia 17/3-07. Hon kom i v34+3 och vägde 2336g och var 45.5cm lång så hon är en av de som alla kallade "stor" prematur. Vi var inlagda i 2 veckor på 69:an och hade hemvård i ytterligare 2veckor.Hon har redan hunnit blivit 15 månader och väger över 10 kg nu.Va kul att ni har tänkt träffas. Vi kommer gärna förbi en sväng, det ska bli kul att träffa alla igen.
    Hej igen! Det var ett tag sen sist. Jag var faktiskt tvungen att gå in och titta på bilderna för att komma ihåg hur ni såg ut! Det var ju så mycket folk man träffade så det är svårt att komma ihåg alla! Herregud vad stor Felicia har blivit! De växer ju så fort. Erik väger dock 8,8 kg än så länge, han hade bara ökat 300g på en månad. Men det går uppåt iallafall!
  • boktok
    morotsstavar skrev 2008-06-19 21:55:54 följande:
    Jag kommer antagligen tillsammans m Märta som legat på 69:an i två omgångar, dels m Moa född i v.28 i juni (tror jag) 07, sedan med tvillingarna Liam & Ludvig som föddes i v.27, mars 08
    Kul att vi blir så många. Jag har faktiskt bjudit en mamma som inte har legat på 69an. Hon har dock en son som är prematur.

morotsstavar: Roligt att tvillingarna Liam och Ludvig kommer,de bor ju i Sala.
  • boktok

Jag håller verkligen tummarna för att det blir fint väder på Lördag, prognosen verkar ju en aning dyster. Vet inte var vi annars ska ta vägen, invadera restaurangen med 50! småbarn känns inte så lockande. Det får väl bli Max eller MC som vanligt.

• boktok

Jag tittade på 5-dygnsprognosen igår kväll och jag hoppas att det hinner ändra sig tills på Lördag. Det får väl la bli regnställ och paraply för man vill ju vara ute när det är "sommar".

• boktok

Lars och jag ska träffa en annan familj vid Biltema så ni kan också komma dit och åka efter oss, om det är fler som inte hittar så kom dit. Vill också påminna att det är vägbygge vid Aroslundsmotet så åk i tid.

• boktok

Tack själv! Vi kan gärna vara här nästa gång så slipper vi åka iväg någonstans!

• boktok

Hej och välkommen! Kul att vi blir fler här i tråden. Du hade då tur som bara behövde ligga på 69an i 2 veckor, även om det kanske inte kändes så då. Men så blir det ju oftast när barnen väger över två kilo. Tråkigt dock att hon är sjuk så ofta. Det har Erik klarat sig ifrån. Någon förkylning är allt han har haft.

• boktok

Hej! Nu åker vi till Våmhus på semester och blir borta i ca en vecka. Det har ju snart gått 3 månader sen jag startade den här tråden och den måste väl uppdateras snart. Kan någon här vara så vänlig att göra det då jag inte kommer att ha någon dator tillhands när vi är borta? Det ska bli så skönt att åka dit då vi inte har varit där på 1 år snart! Jag hoppas att vi också får tur med vädret. Idag så är det jättefint här i Sala iallafall. Ha det så skönt så hörs vi snart!

Svar på tråden Vi som låg på 69