• Kryztina

Vi som blivit snuvade på konfetten

Här kan vi som blivit snuvade på nåt skriva av oss vår ilska och frustration! Här stöttar vi och ger råd och vänliga ord.
    Har du blivit snuvad på nåt i dagarna? Skriv av dig här.

I går kväll blev jag riktigt snuvad . Jag satte på filmen  "Yrrol". Sen såg jag nåra minuter. Sen somnade jag. och vaknade när det bara var nån minut kvar mitt i upplösningen.. snacka om att jag kände mig ledsen. Liksom kränkt. Min sambo väckte mig inte ens. Fast han såg att jag somnade.. han bara fortsatte kolla på fimlen . Och det var t o m JAG som valt filmen .

Den som skrattar sist tänker långsammast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-09 18:41
    Nu kanske en del tror att jag skrivit fel när jag skrivit "konfetten", att det ska vara konfekten? Och nja... lite fel blev det.
    Det ska vara konfettin, inget annat.
    Konfettin. Små färglada pappersbitar.
  • Svar på tråden Vi som blivit snuvade på konfetten
  • Roisin Dubh

Jag kände mig otroligt kränkt och snuvad på hunger inatt. :_o

Jag hade just proppat i mig en laddning rödbetsmackor och inte förrän efteråt upptäcker jag att maken köpt hem kanelbullar. Nu orkade jag ju inte äta några såna!

• Kryztina

RoisinDubh:
    *jättekraaam*
    Sa han inget (Maken)? .

• Roisin Dubh
    Kryztina skrev 2008-04-09 06:32:35 följande:
    RoisinDubh:*jättekraaam*Sa han inget (Maken)? .
    Nä den jäveln hade ju gått och lagt sig. Skrikandes

Jag ska banne mig ringa kvinnojouren tror jag för det här är misshandel!
  • Prisssan

Jaa, jag somnade också på soffan men jag vaknade inte.
    Sambon väckte mig inte heller, gick bara och lade sig i hela stora sängen, helt själv
    Så jag blev faktiskt snuvad på hela sängen!

Varför lägga täcket på mig och stoppa om mig men inte väcka mig? Taskigt!

Känns som om jag har ett litet privat jävla moln över mig, som följer mig vart jag än går.
  • Prisssan
    Roisin Dubh skrev 2008-04-09 06:38:38 följande:
    Fast mest snuvad den här veckan blev jag nog när AnneSophie tog min undulat. www.familjeliv.se/Forum-5-154/m31536376.htmlNu blev jag så arg så jag måste gå och såva (räkna å:na i den du!).
    Känns som om jag har ett litet privat jävla moln över mig, som följer mig vart jag än går.
  • Kryztina

I dag blev jag snuvad på en skön promenad.
    Dottern skrek hela vägen hem från stan. Usch.
    En vante kastade hon bort också. Så blev man snuvad på den också .

• Tecken

Jag fick två rosor av min man idag. TVÅ?! Har han inte lärt sig att man aldrig ger bort jämt antal rosor? *morr* Jag känner mig alltså snuvad på en champagnefärgad, meterlång ros.

• Tecken

Ja, jag vet. Han är typ pure evil. Jag vet inte hur jag ska komma över detta. Jag tror jag ska mat-hämnas. Han vill äta på pizzeria idag, men jag ska nog laga hans favorit-rätt. Rätt åt honom.

• Kryztina

Om ni ska äta på pizzeria kan du väl beställa en HALV pizza till honom så att han verkligen får känna hur det känns ???

• Tecken

Jag har en ännu mer ondskefull plan: Jag lagar mat full med kolesterol! Moahaha...

Fast det var inte så dumt det där med halv pizza. En logisk och bra bestraffning. Men den känns lite för snäll... Jag vill ha något oväntat. Kanske vore ännu bättre att bara beställa en halv flaska öl? Eller en liten stor halvsvag?

• mysrester

Jag fick ingen el maco-krydda med i min elmaco-meal, när jag gjorde mitt typ årliga besök på donken (och köpte med mig hem)

• Tecken

mysrester: Gå tillbaka och reklamera. Så får det ju inte gå till. Jag menar, McDonalds är ju kända för sin trevliga service och kvalite!

Svar på tråden Vi som blivit snuvade på konfetten