Inlägg från: Gnillib |Visa alla inlägg
  • Gnillib

Linus läste Vi Föräldrar med stort intresse igår. Tyvärr vet jag inte var min kamera är så det finns ingen bild.

(¯`°?.¸ ღ ♥ Linus 070914 ♥ ღ ¸.?°´¯) gnillib.livejournal.com
  • Gnillib
    Dunis: den är jättefin! Det är ingen som kommer att titta på sömmarna. Min mormor umgås med min gamla syfröken så jag syr ingenting åt Linus.
  • Gnillib
    Tiddeli: de kommer ganska bra överens fast när Linus låter för mycket så går Väsfräs undan och ser pinsamt berörd ut...
  • Gnillib
    Lisa: Hahaha! Vad söt han är! Lilla, lilla vännen! Sådär såg Linus ut när han åt smakis för första gången. Inte för att det var äckligt med gröt med blåbärspuré, utan för att klockan var 8 på kvällen. Jag väntade tills det var alldeles för sent för att Linus pappa skulle få se smakispremiären men det var nog dumt...
  • Gnillib

Absolut! Linus har svarta fusk-Converse från Åhléns med små elgitarrer på. Helt onödiga men så himla söta! Var Majas skor dyra? Han måste ju få den äkta varan någon gång också!

Girle skrev 2008-05-08 21:40:46 följande:
    Gnillib: Javisst är det det Det ska ju börjas i tid...
  • Gnillib

Ah. Tack ändå, de går säkert att få tag på någon annan stans! Fast vi kör nog svarta till Skvirm, hans pappa hatar rosa.

Girle skrev 2008-05-08 22:17:18 följande:
    Gnillib: De är en present, men jag har listat ut att de kostade 149. Fanns tyvärr inte kvar på åhléns, dessa är från förra säsongen.
  • Gnillib

Ooh! Fasen, en kompis kommer hem från USA idag, skulle tänkt på innan... Jaja, det blir fler tillfällen. tack iaf!

Duntoffla skrev 2008-05-08 22:33:41 följande:
     Det finns Converse på Matadorkids.com Dock dyrare än 149...Beställ av ngn som åker till USA. Där kostar de 120 kr. Noel har ett par som ligger och väntar tills han växer i dem
  • Gnillib
    VeraP skrev 2008-06-07 21:31:31 följande:
    Eller hur! Det är J som är frisyransvarig här hemma. Och ja, finns även cornflakes och chokladbitar. Tror ni vi kan få procent?Gnillib, skulle ni inte åka i vinter?
    Jo, förhoppningsvis. Nu borde jag ju inte vilja åka någonstans när det är så här varmt hemma...
  • Gnillib

Så här ser Linus vinterkläder ut:

Vindbyxor och jacka från PoP:s rea! (fast det var inte meningen att vattenmärket skulle komma mitt i bilden, det råkade bara bli så)

Svar på tråden Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**