Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**
åh, äntligen har jag hittat hit! Vilka underbara bilder! Och Mahi är ju en riktig sötnos i sin nya frippa! Hur gör man för att lägga upp bilder, måste man vara plusmedlem?

åh, äntligen har jag hittat hit! Vilka underbara bilder! Och Mahi är ju en riktig sötnos i sin nya frippa! Hur gör man för att lägga upp bilder, måste man vara plusmedlem?

vixi- underbar bild!

fina bilder på underbara bebisar!   

Fin bild på dig och Olivia! Lite roligt med svampen.. och kön skvallrar ju om hur kul det är i Örebro.   

skummis- nej, han ser glad och pigg ut, lilla snyggingen! Är det taget från området där ni bor? Visst bor ni i Vallentuna? Köpte ni möjligen hus från Småa? (nyfiken i en strut)

Skummis- ok, vi är medlemmar i Småa och funderade på Vallentuna ett tag.   Verkar trevligt! Btw. hur klistrar man in en länk? (jag är inte heller plusmedlem...)
  Verkar trevligt! Btw. hur klistrar man in en länk? (jag är inte heller plusmedlem...)

www.familjeliv.se/hem/fiffiluran/gallery/phptfcli3.jpg
Testar om det funkar, vill också dela med mig av en vårbild på min lilla grabbhalva.   

dunis- tack för hjälpen!
Åh vilka härliga picknickbilder!! 

Ni verkar ha haft en oförskämt härlig picknick, ser bara en massa snygga pigga morsor och underbart söta barn. Nästa gång hänger vi definitivt med!

tjejhatt? det tycker iallafall sambon..   

www.familjeliv.se/hem/fiffiluran/gallery/phppekvka.jpg