Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**
och en sista, en bild på mina älsklingar som ligger och kikar på tv

Lilla linslusen & pappa

och en sista, en bild på mina älsklingar som ligger och kikar på tv

Lilla linslusen & pappa

Hej hej Neah :) ( Tejja tips, klicka upp bilden STOR först och kopiera sen länken... så får du stor bild här med)

FlLisa: åh vilken fin bild och fin kille   Hur gör du bilden så där med bara en röd bil???
  Hur gör du bilden så där med bara en röd bil???

Nu ska vi se:

Oliven redo för restaurangbesök ( med insperation av Fl Lisa, så läckert man kan göra med ps!!)

Härliga bebisbilder i härligt väder!!! Här kommer en liten glad Oliv med snorig näsa på picknick , i ny mössa.   

Lilla fröken bus   

Monkey: tack   men det är nog mest kamerans förtjänst .. Sen är ju motivet så tacksamt oxå
  men det är nog mest kamerans förtjänst .. Sen är ju motivet så tacksamt oxå   

Söta bebisar vi har!! kan inte säga det nog gånger!!! Mauritz ser heeeelt oskyldig ut   Och Milo den busen ser inte aaaalls ut som han haft nåt fuffens ( typ käkat kattmat) för sig bakom dörren
  Och Milo den busen ser inte aaaalls ut som han haft nåt fuffens ( typ käkat kattmat) för sig bakom dörren  

Willow: Åh sicken gobit, vad stor han blivit!!! säger som dunis, du får komma på en fika snart så vi får se honom live! vad är det för Maclaren ni har köpt? Techno? Snygg!! och snygg åkpåse, sån måste jag ju köpa till vår Quest om det finns!
Här kommer lite bilder från i dag. Byggde en lekhörna på balkongen åt oliven så mamma fick sitta ute och sola lite. 

dunis: hahahahaha   Noel då, sicken tjejtjusare
  Noel då, sicken tjejtjusare   *oliven smickrad och flinar upp sig *
  *oliven smickrad och flinar upp sig *

så här roar vi oss i Örebro   

besök på Svampen (som väl alla känner till   ?? ) observera kön!!!
  ?? ) observera kön!!! 

Så här kul är det att stå i timslång kö:

och efteråt testade vi gungorna för första gången. kuuuuul tyckte oliven: