Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**
Duntoffla: Åh tack, vad bra. Ja efter att ha klurat lite gissade jag ju att det var hon. Det är lite svårt att känna igen en del av våra små, de som man inte sett så mycket.
Duntoffla: Åh tack, vad bra. Ja efter att ha klurat lite gissade jag ju att det var hon. Det är lite svårt att känna igen en del av våra små, de som man inte sett så mycket.
Jwa: Ja, visst har jag
! Jag hoppas också jag kommer kunna vara med nästa gång. Det ser verkligen ut som en härlig dag i solen på bilderna.
Gnillib: Vad sött brorsorna ligger och har det mysigt i sängen! Är de bra kompisar?

Åh vilka söta småtjejer i solhattar! 
Tova är nu redo för sandlådan!

Förutom att hon är i pyjamas än då... 
Jwa:s bild ovan.
Vilken söt tjej! Och vilken snygg frisyr!
Fiffilurans bild:

Tova och favoritboken

Tova klappar händerna

Zorn: Vilken fin bild på Mahi i mercan! Tova har också fått ett halsband med ett litet hjärta på, av mormor och morfar. Jätteguligt är det!
FL Lisa: Vad häftigt med bilderna på hur vädret kan skilja sig! Och Alvin är ju bara för go!
Vixi: Fina dopbilder! Och vilka fina namn hon har Olivia! Det blev ju jättesnyggt med vitt band.
Monkeytales: Kan inte se dina bilder tyvärr, men en stående bebis i babysittern låter lite läskigt. Vilken liten vilde du har, eller?
Fiffiluran: Vilken skön fotbollskille du har! Han ser verkligen stor ut, ingen bebis längre...
Duntoffla: Vilken söt och glad liten butterkaka du har!
Det är härligt när man får kladda själv med maten tycker Tova!

En liten nationaldagsfirare!

Duntoffla: Nja jag vet inte, EM (eller VM). Det skulle vara för att hon har så passande utstyrsel då. Intresset finns ju inte alls i vår familj. Om inte Tova är hemligt intresserad förstås
.
Vera: På tal om cool! Vilken cool kokille! Det där var ju bara en för härlig bild på Milo! Kläderna, frisyren, minen, helt underbart!