Inlägg från: junibarn76 |Visa alla inlägg
  • junibarn76

Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**

Taget med kass mobilkamera men fasen vad jag önskade att dom solglajerna hade passat!

Mamma till världens vackraste Elvira 12/10-07
  • junibarn76

Åh vilken fiiiiin oliv!

Elvira gjorde samma sak med mina vanliga glasögon imorse. Dom kostar många sköna tusenlappar så det blir till att vara försiktig i framtiden!

• junibarn76

Oj jäklar Monkey! Han är ju stående för fasen!

Inte illa pinkat

• junibarn76

Tjejja - jag visade sambon bilden och han blev eld och lågor och ville gensat gå till affären för att testa samma sak Jag sa att vi kanske kan vänta tills vi faktiskt behöver handla något...

• junibarn76

Dags för mig att lägga in en bild. Den är från den underbara helgen. Elvira fick pröva att sitta och titta ut över vattnet från en brygga. Glittret på vågorna var väldigt spännande...

• junibarn76

HAHAHAHAHA den där bilden var ju HELT suverän Dunis!!!

Hade Noel intagit den posen idag så hade Elvira fallit för honom i ett nafs!

• junibarn76

Jwa - Naaaaaaaaaaw vilken söt min Jag tror inte jag har träffat Jonna irl. Hon är hur söt som helst!

• junibarn76
    fiffiluran skrev 2008-06-02 10:00:10 följande:
    haha, vilka härliga bilder!jag bryter bebistrenden lite och lägger in en länk till min tatuering (eftersom så många är nyfikna).. Nu är den ju nygjord, insmord och svullen.. eller ja, hela mitt ben är svullet. Får hoppas det beror på att jag sprang omkring hela dagen i värmen och satt och ugnsbakades på Råsunda några timmar. Benet fullkomligt kokades under skyddsplasten. www.familjeliv.se/hem/fiffiluran/gallery/phpg...
    WOW! Coolt!
Svar på tråden Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**