Inlägg från: Skumboll |Visa alla inlägg
  • Skumboll

Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**

Monkey Tales skrev 2008-04-22 21:22:07 följande:

Skummis: Vad "snygg" Simon är! Han har jättefina kläder på sig. Mössa, jacka och byxor.
    Haha, någon av oss ska väl vara välklädd.

Läskigt att M försöker rymma ur stolen...
  • Skumboll

Fiffi: Japp, vi bor i vallentuna och det är gården i bakgrunden. Vi bor i lägenhet, inget hus tyvärr. Dock i markplan så det går ingen nöd på oss just nu.
    Småa bygger i Nyby (vallentuna) om det är det du tänker på. Har bekanta som bor där och vi kikade runt där först.

• Skumboll

Fiffi: Nyby är fint, men ligger lite avigt till. Dessutom går den en enda buss där borta. Men husen är så himla fina!

Under bilden i ditt bildgalleri hittar du något som heter "URL". Klicka på den så får du fram länken till bilden, kopiera och klistra in i tråden.

• Skumboll
    fiffiluran skrev 2008-05-23 17:57:34 följande:
    skummis- härliga bilder! Det ser ut som han har en bra fart på krypkortet! Vilken ball liten fotölj, haha!
    Haha, den är verkligen gräslig med batman på. Han har fått den av min bror så jag har inte mage att stoppa undan den...
  • Skumboll

Emmli: Åh, hur söt får man bli?! Hon ser ut att trivas rätt bra där i simringen...

• Skumboll

Mmm, me löve villervalla!
    Den oranga var ju riktigt snygg (ja, modellen också då såklart).
    Måste nog till butiken i vaxholm och spana lite. Shorts står högst på listan.

• Skumboll
    Duntoffla skrev 2008-06-13 23:01:53 följande:
    Tyvärr har jag hört att den oranga kan tappa färg. Eller jag har sett det men jag hoppas att min varsamma behandling ska göra susen (har ingen tumlare)
    Åh, vad trist om det vore så. Berätta gärna när du tvättat!
    Jag tycker att färgerna hållt sig superbra i de plagg vi har, förutom suiten då som gubben slängde in i torktumlaren. Morr.
  • Skumboll
    Duntoffla skrev 2008-06-13 23:10:45 följande:
    oops! Kanske inte ska skriva här i BT! (tur detta inte är Bugga-tråden)
    Då hade vi blivit utskällda! Big time!
  • Skumboll

Skön Elvira är då! Gillar också mittenbilden där hon kikar fram, så söt!

Haha, bollhavet lär ju vara ett himmelrike för en liten en! Har ni bollar i hela lägenheten lisa?
    Kik-kiddressen är så snygg, som jag suktat men stått emot...

• Skumboll

Lisa: Fy, så får du ju inte säga. Du ska ju säga att den inte alls var något att ha...

• Skumboll

Lisa...igen: Vad har du för storlek till Alvin? Hur lång är han och vad väger han?

• Skumboll

FL Lisa skrev 2008-06-24 20:07:48 följande:

alvin väger typ 10 och är typ 72 eller kanske 74 lång...så trött i huvudet just nu så jag minns inte Jag tog i alla fall storlek 86 åt honom...vi har så mycket i 80 nu så jag köpte en som han kan växa i. Det är dock galet långa ben på den så vi får vika upp rätt mycket för att han ska kunna ha den redan nu. Men det kan det vara värt...för nu räknar jag med att han kan ha den läääänge innan han växer ur den
    Ah, tack! Jag måste nog sova på dethär...
  • Skumboll

Lisa: 86 verkar ju vara lååång men inte så bred?
    Har letat efter en grön i 80 men hittar såklart ingen, buhu.

Svar på tråden Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**