• Tejja

Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**

Toker- look-a-like??
  • Tejja

Nämen MT- har du sytt en jacka nu! Den måste jag få kolla närmare på, vad du är duktig!

• Tejja

Oj vad stor svampen ser ut på bild. *Säger Stockholmarn och kliar sig i huvudet fundersamt* Men kameran brukar väl lägga på lite va?  Det måste ju förklara en del... 

• Tejja

Den satt ju som en smäck! Passade ju jättebra. Se där, velighet lönar sig!

• Tejja

För övrigt sitter hon jättebra i de där kundkorgarna som man kan dra på golvet!

MT- Oj vad han kan! Åh vad stolt han ser ut, eller full i 17 kanske!

• Tejja

Emmli   Underbart roligt!

Jag var så himla snopen när jag såg Johan komma gående med henne sådär. Det var jag som gick in för att handla, men så ser jag J komma gående med en korg och jag funderade lite över vad han kommit på att ha nskulle handla och varför det inte kunde ligga i min korg .Så jag kikade lite nyfiket för att se vad han stoppat i korgen. Det såg så himla roligt ut.

Sedan åkte vi till Leksand och där var vi ju då tvugna att testa rull-korgarna. Där satt hon riktigt bra. FÖrutom att alla barna som var med ville dra- och de drog lite väl snabbt- även för en luttrad 3-barnsmamma.

Nu blev det mycket snack i bildtråden!

• Tejja

Vixi, jag var inne på ett par butiker i helgen i göteborg som hade "Heja-Sverige" kläder i mindre storlekar. Borde finnas lite överallt med tanke på stundande aktiviteter

• Tejja
    Vixi skrev 2008-05-30 09:21:23 följande:
    vera: vilken världsvan liten cooling. sitter han själv på vuxenstol? håller med dunis, han ser så vuxen ut!!!
    Detta är thailands svar på barnstol!
    Det är en högre stol med armstöd, och det enda de har!

Man kommer in på restaurangen och de frågar glatt, "Babychair?"
    "-Yes" säger vi och pustar ut, de har faktist barnstolar här- Men så kommer de dragandes med denna stol. (Som förvisso funkade bättre än vad jag trodde)

Som tur var så hade vi lite inside information och tog med oss en sån där tyggrejja (sac-and-seat??) som man trär på stolen, så funkade det jättebra.
  • Tejja

Tiddelipom, Snacka om närvaro i bilden! Vilken blick!

• Tejja

Försökte lägga in lite bilder som vi fått från Midsommar, men de är på 3-4 MB så det går inte.  Någongång, lagom till Neahs student kanske, lyckas jag väl ta reda på hur man minskar storleken och då kommer några ursöta bilder hit...

Jag vill oxå ha en svart Micki-vagn...ungefär 1 kilo snyggare än den gul-röd-gröna!

Vilka fina bilder Disa.

• Tejja

Åsså lite mer snack i bildtråden...

Duntoffla skrev 2008-07-02 09:52:42 följande:
    Ja, den svarta är skitsnygg (för att vara en gåvagn ) Vi har fått låna en röd/gul. Men den får duga. Kan ju inte köpa nytt bara för att den där är snyggare
    Precis...låter ju lite märkligt att kalla en lära-gå-vagn för snygg!
  • Tejja

www.familjeliv.se/hem/tejja/gallery/phpcqkmqo.jpg

Vi var på Fjäderholmarna förra veckan.
    Detta parasoll ramlade med ett brak rätt ner över Neahs vagn- mellan bygeln och hennes huvud. Hon hade väl 5 cm tillgodo! Törs inte tänka på vad som hänt om hon fått det rätt i huvudet! :-O

• Tejja

Tror du inte Neah är sne då? Får gå på Gröna nistället för att få träffa sina kompisar och krypa omkring i parken!
    Byxorna är köpta på lokala "Kapten Kaos och prinsessan" och är "IdaT". Löve them!!

Svar på tråden Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**