Inlägg från: fiffiluran |Visa alla inlägg
  • fiffiluran

Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**

Lisa- hahaha! skön bild! Gräs och annat från marken är ju det bästa som finns.. Vid ett tillfälle när elvis sov i vagnen på landet så kikade jag in på honom och då hade han somnat med en kotte i handen och var helt jordig runt munnen...

Monkey- ser helt underbart ut, om man inte visste att hemska svärmor var med på ön skulle man ju kunna tro att ni kom hem utvilade..

• fiffiluran

haha, vad go han är Noel, lilla grodmannen. Vad är det för strumpor, sitter dom fast i dressen?

• fiffiluran

girle- tack! han är stor, det är han.. och jag kan lova att han är finare än vad bilden visar.

• fiffiluran

Vilka härliga bilder!

vixi- tröjan är köpt på Derby på sergelgatan, tyvärr är minsta storleken 92/98...

• fiffiluran

zorn- hahaha.. vilken skön bild!! Klart Mahi ska ha en merca eller nått annat vräkigt åk, det är bara börja spara pengar nu. Hon är så söt! Ser ut som hon har en liten guldkedja på bilden?

• fiffiluran

skummis- härliga bilder! Det ser ut som han har en bra fart på krypkortet! Vilken ball liten fotölj, haha!

• fiffiluran

vixi- verkligen jättefina bilder!

• fiffiluran

dunis & jwa- vi har mest foton på sambon och elvis tillsammans, inte många på oss. Och allra minst foton på alla tre. Dags att ta tag i det kanske!

• fiffiluran

haha, vilka härliga bilder!

jag bryter bebistrenden lite och lägger in en länk till min tatuering (eftersom så många är nyfikna).. Nu är den ju nygjord, insmord och svullen.. eller ja, hela mitt ben är svullet. Får hoppas det beror på att jag sprang omkring hela dagen i värmen och satt och ugnsbakades på Råsunda några timmar. Benet fullkomligt kokades under skyddsplasten.

www.familjeliv.se/hem/fiffiluran/gallery/phpgevrgw.jpg

• fiffiluran
    Vixi skrev 2008-06-18 20:39:19 följande:
    tack tack badringen har vi köpt på babyland. superfiffig!! det är som en stol i som bebben sitter i och kan plaska runt bäst hon vill utan att kunna hamna under vattenytan. fast allra roligast var att plaska med händerna i vattnet så vi fick oftast ha henne i famnen...vilka underbart söta barn vi har allihopa! snacka om att vi är jackpot-tråden!!Zorn: har Mahi tagit hål i öronen?? ( eller snarare har ni tagit hål i öronen på Mahi kanske )
    haha, bra uttryck, "jackpot-tråden"... sötaste bebisarna och snyggaste mammorna.
  • fiffiluran

vera- wow, vilken cool! köpt var? märke?

Svar på tråden Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**