Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**
Åh vilka underbara bebisar (och mammor). Ni serr rut att ha haft en supermysig dag.
Vera - Milo = Cooling! Åh vad gott med cocosjuice.
Åh vilka underbara bebisar (och mammor). Ni serr rut att ha haft en supermysig dag.
Vera - Milo = Cooling! Åh vad gott med cocosjuice.
Åh så söta små!!!
Raising Amy - Så vuxen lilla Amy ser ut. Alldeles underbart söt!
Dunis - Jag håller med de andra. Noel passar verkligen i de färgerna. SÖTO!
emmli - Åhhh vilken underbar bild under vattnet! Hon ser verkligen supercool och självsäker ut! "Äsch det här var väl inget..
.
Vilken trendig mössa lilla Noel har. Helrätt inför sommaren...den absorberar ju bra
.
Så stor och söt han är ...lilla Luka.
Här kommer en bild på nya fina skötväskan... och så är det en premiärbild med nya systemkamera.

Dunis - Din är lika glansig och läcker....
här kommer den!

Emmli min bror köpte dem till oss i USA och går väl loss på en 100 dollar. Våra fyndade jag på en outlet-site lite billigare. De går lika bra att använda en vanlig handväska eftersom den är lite mindre än en vanlig skötväska.
Här i Sverige kan man bara köpa den i vaxduksmaterial och det inte på långa vägar så snyggt som den glansiga även om den är lite ömtålig. Dessutom kostar den det dubbla här.
SÖT Oliv som vanligt. Vilken fiffig badring. Hon ser ut som en riktig glidare ![]()
Underbar bild på Monkey och M som jag tog på babyrytmiken.

Här bidrar jag med lite nya bilder på Mahi...
Softar i myshörnan:
Och här med favvoleksaken - inte helt otippat

Nybadad:

Tack för alla söta kommentarer.
Vixi - Jepp Mahi ville ha hål i öronen och det fick hon såklart
.
Emmli - ÅHHHHH SÖÖÖÖTNOS hon är! Jag gillar den andra bilden där hon liksom kikar om ni ser henne
.
Härlig - *VISSLAR*. Åh vilken vad snygga ni är, du och M. No wonder att Baby C är så bedårande
.
Vera - snygg vagn OCH snygg kille!
Här kommer min första bebiskreation. Modellen var inte på sitt allra bästa humör när kortet togs...

Vera - Ja faktiskt men den var ju väldigt enkel och blev väl inte så jämn och fin i sömmarna som jag önskat. Min maskin är sådär 30 år gammal.