• Zorn

Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**

Åh vilka underbara bebisar (och mammor). Ni serr rut att ha haft en supermysig dag.

Vera - Milo = Cooling! Åh vad gott med cocosjuice.

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

Åh så söta små!!!

Raising Amy - Så vuxen lilla Amy ser ut. Alldeles underbart söt!
    Dunis - Jag håller med de andra. Noel passar verkligen i de färgerna. SÖTO!

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

emmli - Åhhh vilken underbar bild under vattnet!  Hon ser verkligen supercool och självsäker ut! "Äsch det här var väl inget.. .

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

Vilken trendig mössa lilla Noel har. Helrätt inför sommaren...den absorberar ju bra .

Så stor och söt han är ...lilla Luka.

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

Här kommer en bild på nya fina skötväskan... och så är det en premiärbild med nya systemkamera.

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

Dunis - Din är lika glansig och läcker....

här kommer den!

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

Emmli min bror köpte dem till oss i USA och går väl loss på en 100 dollar. Våra fyndade jag på en outlet-site lite billigare. De går lika bra att använda  en vanlig handväska eftersom den är lite mindre än en vanlig skötväska.
    Här i Sverige kan man bara köpa den i vaxduksmaterial och det inte på långa vägar så snyggt som den glansiga även om den är lite ömtålig. Dessutom kostar den det dubbla här.

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

SÖT Oliv som vanligt. Vilken fiffig badring. Hon ser ut som en riktig glidare

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

Underbar bild på Monkey och M som jag tog på babyrytmiken.

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

Här bidrar jag med lite nya bilder på Mahi...

Softar i myshörnan:

Och här med favvoleksaken - inte helt otippat

Nybadad:

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

Tack för alla söta kommentarer.

Vixi - Jepp Mahi ville ha hål i öronen och det fick hon såklart .

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

Emmli - ÅHHHHH SÖÖÖÖTNOS hon är! Jag gillar den andra bilden där hon liksom kikar om ni ser henne

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

Härlig - *VISSLAR*. Åh vilken vad snygga ni är, du och M. No wonder att Baby C är så bedårande .

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

Vera - snygg vagn OCH snygg kille!

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

Här kommer min första bebiskreation. Modellen var inte på sitt allra bästa humör när kortet togs...

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

Vera - Ja faktiskt men den var ju väldigt enkel och blev väl inte så jämn och fin i sömmarna som jag önskat. Min maskin är sådär 30 år gammal.

♥♥ M A H I ♥♥
Svar på tråden Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**