• VeraP

Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**

Duntoffla skrev 2008-06-13 23:10:45 följande:
    oops! Kanske inte ska skriva här i BT! (tur detta inte är Bugga-tråden)

Haha, testa Recepttråden för bebisar då, oj oj oj! Där står dock uttryckligen i TS att det endast är recept.

FL Lisa och även Dunis o September, även vi har byxorna från Lindex, tyvärr urvuxna nu, snyft, och mössan o haklappen från Villervalla. Skulle lämnat tillbaka haklappen dock. Enorm!

• VeraP

Supersöt! Var är klänningen ifrån?
    Vi fick en gåvagn i doppresent, men det verkar saknas två hål, för jag kan bara sätta ihop den med lutande handtag.

Eller så är jag bara oteknisk...

• VeraP
    Vixi skrev 2008-07-02 08:18:38 följande:
    vera: handtaget SKA luta, framåt. det finns visst två lägen. ett lutar lite mer och är det man ska börja med (inte lika lätt att ramla bakåt)   Klänningen är från P.OP
    Jag var otydlig. Vår lutar bakåt - rejält - och det finns inga ytterligare hål att variera med. Om jag vänder på handtaget så hamnar det mitt över vagnen. (Vi har bil-modellen)
    Duntoffla skrev 2008-07-02 09:52:42 följande:
    Ja, den svarta är skitsnygg (för att vara en gåvagn ) Vi har fått låna en röd/gul. Men den får duga. Kan ju inte köpa nytt bara för att den där är snyggare

Säkert?

• VeraP

Ok, så det var väl jag som var oteknisk - och lat. Nu har jag vänt på eländet o det stämmer. Hmpf! Räcka ut tungan Ägaren sover, så bedömning blir imorgon.

• VeraP

Slänger in ett par sommarbilder när jag ändå är igång:

Milo badar hos farmor & Co. Detta är väl en godkänd bild, eller?

Milo - o mammas näsa - på midsommar.

• VeraP
    Zorn skrev 2008-07-02 20:52:03 följande:
    Här kommer min första bebiskreation. Modellen var inte på sitt allra bästa humör när kortet togs...
    Så söt!!! Har du sytt själv??
  • VeraP
    Duntoffla skrev 2008-07-03 00:18:04 följande:
    Vera-cool vagn! Jag tror att bilderna nedan är godkända (om du menar för FL) En till som gillar att plaska i pool.Zorn- Söt klänning! Vad duktig du är!
    Ja precis.

Zorn, superduktig! Jag syr inte ens raksöm.

Och här kommer bilen. Vilken succé - M är överlycklig:

• VeraP
    Vixi skrev 2008-07-03 08:49:50 följande:
    Vera: bra jobbat!!! och vilken snygg t-shirt! varifrån???zorn: wow så duktigt!!
    H&M, kors i taket.
  • VeraP

Jag vet att jag bombat tråden med Milo-bilder, men dessa mååååååååååååste jag bara visa:

Eh...

Bebisen som "aldrig" sover.

Svar på tråden Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**