• Vixi

Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**

jag måste bara skryta med min korg jag virkade!!

Älskade lilla oliv
  • Vixi

åh gullemaja!!! vilken outfit, gjorde ni nåt särskilt kul eller bara uppklädd för att fira att det var lördag??

Älskade lilla oliv
  • Vixi

Lite myyys på morsdag!

Älskade lilla oliv
  • Vixi

jwa: jag kan fota er, anytime!! efter tentan så...

Älskade lilla oliv
  • Vixi

Här kommer lite bilder från fikat i dag i Hagaparken, på våra underbara fina barn!!!

Älskade lilla oliv
  • Vixi

vera: vilken världsvan liten cooling. sitter han själv på vuxenstol? håller med dunis, han ser så vuxen ut!!!

Älskade lilla oliv
  • Vixi

Milo är ju för cool alltså!

Älskade lilla oliv
  • Vixi

fiffi jag kan inte se din länk??? har du tagit bort bilden redan??

vilka underbara kort på noel!!!!! han passar verkligen i färger! gulle. och Amy är helt bedårande som alltid!!!!

Älskade lilla oliv
  • Vixi

åh tack för titten så fint det blev!

nja tatueringar är inte riktigt min grej, jag får nöja mig med att kika på sambons om han får ändan ur nån gång

Älskade lilla oliv
  • Vixi

(alltså det är snyggt på andra, men det skulle inte passa mig..)

Älskade lilla oliv
  • Vixi

shit vilka coola bilder i vattnet!!!!!!

Älskade lilla oliv
  • Vixi

jag håller med emmli: jag dööööööööööööör vilken snygg väska dunis!!!!!!! är det säkert att den inte är till mig????

Älskade lilla oliv
  • Vixi

Här kommer lite badbilder från Rhodos. Bada som bada, fast poolen var snäppet roligare..

Älskade lilla oliv
  • Vixi

tack tack badringen har vi köpt på babyland. superfiffig!! det är som en stol i som bebben sitter i och kan plaska runt bäst hon vill utan att kunna hamna under vattenytan. fast allra roligast var att plaska med händerna i vattnet så vi fick oftast ha henne i famnen...

vilka underbart söta barn vi har allihopa! snacka om att vi är jackpot-tråden!!

Zorn: har Mahi tagit hål i öronen?? ( eller snarare har ni tagit hål i öronen på Mahi kanske )

Älskade lilla oliv
  • Vixi

Premiär för gåvagnen i dag. gick över förväntan. Oliven lööööööved gåvagnen!

Älskade lilla oliv
  • Vixi

vera: handtaget SKA luta, framåt. det finns visst två lägen. ett lutar lite mer och är det man ska börja med (inte lika lätt att ramla bakåt) 

Klänningen är från P.OP

Älskade lilla oliv
  • Vixi

Vera: bra jobbat!!! och vilken snygg t-shirt! varifrån???

zorn: wow så duktigt!!

Älskade lilla oliv
  • Vixi

Dunis: neol ser ju svinstark ut!! som han verkligen går in för att ha omkull den jäklen.. Har han så bra balans som det ser ut på bilderna?? cool! Oliven har inte så stor kontroll på sina ben hon stapplar lite på måfå och trillar titt som tätt

Älskade lilla oliv
  • Vixi

äntligen passar (nåja, typ) Levi´s jeansen!!
    Älskade lilla oliv
Svar på tråden Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**