• Skumboll

Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**

Sådär ja, en tråd för endast bilder!

Andra trådar:
    Prat: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30385439.html
    Fika: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m31544538.html
    BF: www.familjeliv.se/Forum-11-234/m25865878.html
    Blogg: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m29430053.html
    Recept: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m29416411.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-08 19:54
    Ny recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m32538981.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-05 16:37
    Ny prattråd: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33348000.html

• Svar på tråden Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**
  • Vixi

Vera: bra jobbat!!! och vilken snygg t-shirt! varifrån???

zorn: wow så duktigt!!

Älskade lilla oliv
  • VeraP
    Vixi skrev 2008-07-03 08:49:50 följande:
    Vera: bra jobbat!!! och vilken snygg t-shirt! varifrån???zorn: wow så duktigt!!
    H&M, kors i taket.
  • Duntoffla

Slänger väl också in ett par gå-vagnsbilder. Ute blev det perfekt motstånd med hjulen

Det är näst intill omöjligt att få honom att ha hatt på sig. Den åker av i ett nafs

Välta vagnar är nya hobbyn

• Vixi

Dunis: neol ser ju svinstark ut!! som han verkligen går in för att ha omkull den jäklen.. Har han så bra balans som det ser ut på bilderna?? cool! Oliven har inte så stor kontroll på sina ben hon stapplar lite på måfå och trillar titt som tätt

Älskade lilla oliv
  • Duntoffla
    Vixi skrev 2008-07-04 08:58:26 följande:
    Dunis: neol ser ju svinstark ut!! som han verkligen går in för att ha omkull den jäklen.. Har han så bra balans som det ser ut på bilderna?? cool! Oliven har inte så stor kontroll på sina ben hon stapplar lite på måfå och trillar titt som tätt
    Han är svinstark! När han går med vagnen och måste byta riktning så lyfter jag honom och han håller krampaktigt kvar i vagnen tills han är nere på marken igen
    Han har nog rätt bra balans men visst trillar han lite då och då. Håller gärna i saker med en hand.
  • VeraP

Jag vet att jag bombat tråden med Milo-bilder, men dessa mååååååååååååste jag bara visa:

Eh...

Bebisen som "aldrig" sover.

• junibarn76

Vera - HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA han är ju GRYM! Elvira har faktisk somnat en gång i sin stol och jag funderade på m jag skulle ta fram kameran men hon hann tyvärr vakna innan jag hann knäppa några kort.

Mamma till världens vackraste Elvira 12/10-07
  • Vixi

äntligen passar (nåja, typ) Levi´s jeansen!!
    Älskade lilla oliv
  • Vixi

Milo. Hahahahaha. No comments. han är born cool!

Älskade lilla oliv
  • Tejja

www.familjeliv.se/hem/tejja/gallery/phpcqkmqo.jpg

Vi var på Fjäderholmarna förra veckan.
    Detta parasoll ramlade med ett brak rätt ner över Neahs vagn- mellan bygeln och hennes huvud. Hon hade väl 5 cm tillgodo! Törs inte tänka på vad som hänt om hon fått det rätt i huvudet! :-O

• Tejja

Tror du inte Neah är sne då? Får gå på Gröna nistället för att få träffa sina kompisar och krypa omkring i parken!
    Byxorna är köpta på lokala "Kapten Kaos och prinsessan" och är "IdaT". Löve them!!

Svar på tråden Bildtråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 1**