• Nasse liten

babyvakt att ha utomhus?!?!

ska få barn i juli o kommer förmodligen spendera mkt tid på landstället efter födseln. Tror att det skulle underlätta om vi hade en babyvakt så vi tex slipper kämpa runt m vagnen överallt o kan sätta oss i solen medan bebbsen sover lugnt i skuggan.

Så har ni några tips på bra babyvakter som inte kostar en halv förmögenhet?! O som gärna är bra utomhus

• Svar på tråden babyvakt att ha utomhus?!?!
  • Bummelumman

Jag har en Super Nva 900 som jag tycker fungerar bra. Den visar tempen hos bebisen så man kan snabbt som det är för varmt eller för kallt. Kostade i och för sig 1200, men det tyckte jag det var värt. Använder den mycket!

Jag är mamma till en prins så det borde göra mig till drottning!
  • Scoob

Bra att tänka på när man köper  babyvakt är att kolla om de tål att vara ute, då framför allt på vintern. Vissa tål inte att det är minusgrader. Jag har en padwico och den blir galen när det är kallt ute. Super nova är en sån som tål att vara ute har jag för mig...

• Bummelumman
    Scoob skrev 2008-04-09 13:48:18 följande:
    Bra att tänka på när man köper  babyvakt är att kolla om de tål att vara ute, då framför allt på vintern. Vissa tål inte att det är minusgrader. Jag har en padwico och den blir galen när det är kallt ute. Super nova är en sån som tål att vara ute har jag för mig...
    ja den fungerar bra ute.
  • Nasse liten

ja det var ju smart tänkt!
    upplevde ni att de på affären visste vad de prata om eller kollade ni upp all info på egenhand?

• Bummelumman

Jag kollade upp info själv sen hörde jag med vänner som hade babyvakt. Philips rekomenderades inte av mina vänner i alla fall så då tyckte vi Super Nova kändes som ett bra alternativ.

• Nasse liten

ingen mer som vill ge förslag?

Svar på tråden babyvakt att ha utomhus?!?!