• Meta83

Vad tycker du om Lidl

Jag tycker Lidl är ok, handlar nästan aldrig där själv, men i jobbet gör jag. Dom har vissa varor som är jättebra och billiga och dom har alltid fräch o fin frukt o grönt disk.

Kassa systemet är däremot helt värdelöst Skrikandes först lägga upp alla varor för att sen snabbt som tusan lägga ner dom i vagnen igen när kassören har slagit in dom, sen gå bort till bänken och packa allt i påsar...

Meta - Stolt mamma till ♥♥♥Tilde -04 och Tove -06 ♥♥♥
  • Meta83
    Sniglar och Krut skrev 2008-04-09 15:14:11 följande:
    Jag syftade på en utvecklingsstörd människa som inte är minst lika smart som en utvecklingsstörd människa som är minst lika smart som en människa som inte är utvecklingsstörd och smart.Såklart.
    Vad du än syftade på så är det kränkande enligt mig med, men kalla mig partisk som jobbar med utvecklingsstörda och anser dom lika mycket värda som alla oss andra...
  • Meta83
    LAV0LINA skrev 2008-04-09 15:16:28 följande:
    Har aldrig handlat där. Har faktiskt aldrig varit in på en Lidl-butik så jag är väldigt nyfiken på det där kassasystemet som alla pratar om. hur fungerar det om man har MASSOR med varor??
    Det funkar lika dant, man får packa upp alla sina varor sen ner igen för att sen packa det i påsar på bänken en bit bort, helt värdelöst!!
Svar på tråden Vad tycker du om Lidl