• MrsQ

Vad tycker du om Lidl

Jag har alltid hatat Lidl men jag har nu hittat några bra varor som Lidl har.
    Dels är det blöjorna helt fantastiska, dom har oxå läckert goda potatisklyftor som är billiga, knapriga o kryddade.

Sen har de frysta köttrullar 100% nötkött som är jättegott kryddade.
    De rullar jag in i bacon o steker mmmm...

Och så har jag faktiskt hittat lite roliga o användbara saker men annars handlar jag inte på Lidl.
    Blir mest irreterad när jag ska handla där faktiskt så jag har svårt att erkänna att jag åker dit för ett antal varor

• MrsQ
    ANOF skrev 2008-04-09 15:27:37 följande:
    Kassasystemet som alla klagar på är otroligt bra och smart. Om man inte förstår hur man ska använda det som kund så blir det självklart problem. Man ska inte hålla på att packa ner i påsen där.För övrigt har lidl väldigt bra varor och mycket bra priser.
    Men om de inte informerar om hur OOOOtroligt smart o bra deras system är o hur man använder det så blir det ju helt värdelöst...
  • MrsQ
    Linda1976 skrev 2008-04-09 15:31:12 följande:
    Ja, gillar man E-tillsatser, natriumglutamat och färgämnen så låter det supersmarrigt   (Men sånt hittar man ju överallt iofs)
    Hahaha ja jag är inte en som letar saker som är fria från sånt o iom att vi bor i Norge nu så blir det inte ofta jag handlar o äter deras mat. Men blöjorna köper vi på oss

Det är alltid trevligast med riktigt hemlagad mat
  • MrsQ

JAAAAAAAAAAAA!!! Gillar inte att de importerar t.ex mjölk från .........

• MrsQ

Det fånigaste med Lidl är

1/ Kassorna...URK!
    2/ Inget utbud på ätlig mat...(även om jag hittat två favvisar så handlar jag det typ var fjärde månad)
    3/ Importen av varor, som gör att det är helt sjukt miljöovänligt. Vi har bra mejerier i Sverige så vi behöver inte tysk mjölk...
    4/ Personalen
    5/
    6/ 

Ja jag orkar inte skriva längre men fyll gärna på

• MrsQ
    1/ Kassorna...URK!
    2/ Inget utbud på ätlig mat...(även om jag hittat två favvisar så handlar jag det typ var fjärde månad)
    3/ Importen av varor, som gör att det är helt sjukt miljöovänligt. Vi har bra mejerier i Sverige så vi behöver inte tysk mjölk...
    4/ Personalen
    5/ Fruktansvärt tråkiga butiker
    6/ Hemsk reklam
  • MrsQ
    Sallisen skrev 2008-04-09 16:02:06 följande:
    Älskar Lidl! Vi storhandlar där varje månad!
    Vad storhandlar ni då för varor?
Svar på tråden Vad tycker du om Lidl