• Siili

Vad tycker du om Lidl

Sniglar och Krut skrev 2008-04-09 14:57:24 följande:
    Varje gång jag åker till Ica Maxi här i Uppsala så tittar jag förvånat på bilarna som står parkerade utanför Lidl på andra sidan vägen.
    När jag är in på ICA MAxi eller Lindex eller någon av butikerna där så parkerar jag ibland på Lidl-sidan. Det är ju knappt några bilar där, så man får stå ganska ensam utan risk för att idioter smäller upp sina bildörrar på vår bil. Man slipper också parkera trångt eller hålla utkik efter galna storhandlare som kommer rusande med sina kundvagnar.

Lidl är jag in på någon gång ibland också. De säljer "vanligt" godis ganska billigt och det kan jag ju inte motstå så klart.
    Gabba Gabba Hey
  • Siili

Jag har inte hunnit läsa igenom hela tråden än, men ser här på sista sidan att ni pratar om kött. Här i Uppsala har jag sett att ungefär hälften av köttet i Lidl-disken är från Scan.

Gabba Gabba Hey
  • Siili
    Sniglar och Krut skrev 2008-04-09 16:10:02 följande:
    Ahaaaa, det är alltså vi Ica-Maxi-människor som parkerar på Lidls parkering.Det förklarar ju saken.
    Japp! Ett annat bevis för det är att när jag är in på Lidl och handlar godis så är butiken kusligt ödslig trots iaf några bilar utanför.
    Gabba Gabba Hey
Svar på tråden Vad tycker du om Lidl