• sär skriven

Vad tycker du om Lidl

Jag tycker Lidl är i stort sett bra. Inget folk, billig mat, roliga produkter. Älskar de där små fyrkantiga smältostbitarna i en gångsförpackning som man har på hamburgare!

Stoooort minus för det värdelösa kassasystemet och deras personalpolicy. Huva!

• sär skriven

Haha, är det vad folk säger? Att man är arab, socialbidragstagare eller dum i huvudet om man handlar på Lidl? Jag faller nog inte under någon av de kategorierna - jag tycker det är skönt att få handla i lugn och ro, och som sagt, jag gillar den där osten .

Sallisen skrev 2008-04-10 08:19:49 följande:
    Tack! Känns ju verkligen kul att bli idiotförklarad för att man handlar där. Är ju dessutom varken arab, socialbidragstagare eller dum i huvudet.
  • sär skriven

Vad härligt att min mentala status bestäms av hur många kronor jag väljer att lägga på en limpa bröd.

Sallisen skrev 2008-04-10 08:46:03 följande:
    sär skriven: Visst sördu, läs lite i tråden så får du se. Man blir rakt ut kallad för idiot och allt möjligt...
  • sär skriven

Sant! FL-diagnoser for the people!

Sallisen skrev 2008-04-10 08:53:35 följande:
    sär skriven: Eller hur! Och TUR att man har sina med-effellare som kan ställa såna underbara diagnoser på en. Vem behöver vården, liksom!?
  • sär skriven

Välkommen in i mentalsjukas förening. Vill du ha kaffe?

Spicy woman skrev 2008-04-10 09:06:23 följande:

Jag brukar handla på Lidl i bland, Blir väl glass, ost, chips och fryspåsar med nasi goreng. Sen kan man väl hitta något annat.Fast här på Lidl finns det korgar och vanliga kassor nu.
  • sär skriven

Mäh! Testa hamburger-osten!

ludenben skrev 2008-04-10 09:10:50 följande:
    på vårt lilla centrum finns 3 matbutiker. Netto,Lidl coh nyöppnade ICA MAXI(innan var det ICA kvantum) jag väljder då inte lidl framför ICA. Om jag ska ha enstaka varor, de har faktiskt jättegod brieost och liknande till ostbrickan. Glass kan va okej med men annars handlar jag inte där. De har inget i sitt utbud som intresserar mig.
  • sär skriven

Joooo självklart. Men allvar, då måste jag gå och sätta på kaffe, redan tömt första kannan. Men aiiiight, jag springer o pluttrar igång pannan . (Skulle jag gjort ändå, men nu fick jag ändan ur vagnen.)

Sallisen skrev 2008-04-10 09:14:39 följande:
    Meh, får inte jag nåt?
  • sär skriven

Aah, det är den . I övrigt brukar jag mest trava igenom Lidl för att se om de har något kul, de brukar i alla fall ha billiga strumpor till sonen där och ibland hittar man roligheter i blandbyttorna.

ludenben skrev 2008-04-10 09:17:28 följande:
    haha jag äter inte hamburgare mer än max en gång vartannat år men nästa gång jag får för mig att ha det hemma ska jag köpa den. jag har faktiskt smakat den och det är god
  • sär skriven

Tackar .

Bempa skrev 2008-04-10 09:19:07 följande:
    *ställer in lite tysk mjölk till er*
  • sär skriven

Jag har hört att på lagret får man inte prata med varandra alls, och man får inte lyssna på musik. Detta för att det stör i arbetet. Vansinne.

smulan 75 skrev 2008-04-10 09:24:15 följande:

Handlar där ksk 1 gång per månad brukar bli,våtservetter(cien),shampo,duschcreme(luktar choklad)trosskydd(aloe vera)sockerdricka(min mans favorit)jordnötsbågar samt lite pasta,ris,cous cous bla tycker oxå deras kassasystem e helt värdelöst med så korta rullband och man får kasta ner alla varor i vagnen igen som en stressad höna och kassörskan bara maler på med nästa persons varor. Min kompis jobbade där innan och de fick knappt rast/pissepaus samt ingen jobbar heltid där alla som jobbade där (i den butiken iaf) hade alla halvtids tjänst pga många lediga kunde hoppa in vid sjukdom? Låter knas tycker jag e alla sjuka där alltid eller?
Svar på tråden Vad tycker du om Lidl