Vad tycker du om Lidl
Röstade: Annat, nämligen (skabbigt, tycker jag att Lidl är)
Röstade: Annat, nämligen (skabbigt, tycker jag att Lidl är)
En lustig sak, som slår mig (för andra gången här på FL), är hur folk verkligen slår vakt om "sin" affär... Det verkar som att många tar jädra illa vid sig av att man dissar den affär de själva brukar handla i... Skumt fenomen, måste jag säga.
Alicia05smamma: I know, älskar scanningen, speciellt nu, när man tom kan betala själv och inte ens måste träffa kassörskorna (inte för att det är ngt fel på dem, utan för att det tar lite längre tid) Grymt!
Vet ni, igår berättade jag för min svärmor om denna tråden.. så säger hon såhär (alltså, ingen ens i närheten säker källa, utan bara ett löst rykte) : Lidl tar sina "hundår" nu, folk handlar inte, de har alldeles för stora lokaler jfrt med sortiment osv, bara för att de väntar in att alkoholen skall släppas och börja säljas i butiker... OM detta är sant, så kommer kanske tom jag handla på Lidl
Torparn: Ja, de har ju väldigt mycket dö-utrymme i sina lokaler... så, visst kan det kännas som ett befogat rykte. Som sagt, då kan jag tänka mig att gå dit, det gör mig inte så mkt att spriten står i en skitig, skabbig lokal...maten däremot, är en annan femma
sär skriven och sallisen: Inte av mig, jag skulle inte få för mig att handla på Lidl (utom sprit, dårå ) Men inte bryr jag mig var andra handlar, eller tycker att de är muppiga för att de väljer en viss affär... Oh no, not me! och jag tycker att det känns liiite konstigt att anta att det är en viss "status" på folk som väljer en viss butik
Om vi skall snacka miljö, kan ju alla börja med att stänga av sina datorer (utom jag, som inte låter bli Lidl pga miljö, utan för att det är skabbigt där )
Men, Catta: Hur göööör vi med bananerna??