• Sallisen

Vad tycker du om Lidl

Torparn skrev 2008-04-10 09:41:26 följande:
    Ja, ve och fasa Tacka vet jag våra svenska.....Får jag också vara med på ert kafferep med svenskt kaffe?
    Svenska citroner och svenskt kaffe.... Jajemensan!
  • Sallisen
    Jazza skrev 2008-04-10 09:45:10 följande:
    *loggar ur och rusar till Lidl för att köpa tyska scheisse-citroner med skruvkork*
  • Sallisen
    Jazza skrev 2008-04-10 09:48:10 följande:
    Han som hittade på namnet hade käften full med ovan nämnda kaka?
    *rullar på golvet i skrattkramper*
  • Sallisen

Tror jag måste åka till Lidl i morgon, har ju för sjutsingen abstinens. Har inte varit där på två veckor. MÅSTE få en dos Lidl varje vecka, märker jag!!!

• Sallisen
    Torparn skrev 2008-04-10 09:52:25 följande:
    Haha. Jag ser det framför mig, hur smulorna flyger ut ur munnen Ja, alla vill väl ha svenskt kaffe när man reser utomlands..... De andra smakar ju skit. Inget går upp mot våra svenska bönor.......
    Mm, de är bäst när de fått växa här i kära Svedala där det är så varmt och soligt jämt...
  • Sallisen
    tilda den vilda skrev 2008-04-10 09:54:24 följande:
    same here!!! *börjar bli dålig nu*
    Ja, det riktigt kryper i skinnet... börjar få lite kallsvett också!
  • Sallisen
    PrinsessanCatta skrev 2008-04-10 10:03:22 följande:
    Fan,nu har jag hädat Lidl här i stan så nästa gång jag går in måste jag väl klä ut mig,annars kanske städmaskinsgestapo kör över mig,lägger mig på rullbandet,klappar till mig med en klobenhoppenstrumpkoffsalami o packar ner mig i en papperskasse från Lidl som oftast går sönder,så när en kund sen tar mig kommer jag ramla ur påsen,bryta benet å måste stanna hemma flera veckor och inte kunna gå till Lidl.
    Värsta dramat, liksom! Jag kan riktigt SE rubrikerna i kvällspressen framför mig!!! "Kund skadad för livet på Lidl!"
  • Sallisen
    Zizter skrev 2008-04-10 10:04:40 följande:
    Nu orkar jag inte läsa igenom hela tråden.. men min närmsta butik är LIDL och jag handlar där nästan dagligen... och jag handlar precis samma varor som finns på ica maxi och sånna ställen fast BILLIGARE...så jag förstår inte va folk har för problem?!?!?!?  Visst finns det massa okända märken och grejjer där åxå men va är det för fel på det?? insnöade svensson som inte vågar testa på nåt nytt??? töntigt tycker jag.. Visst jag tillhörde den skaran förr åxå.. märkesfixerad på mat... MEN ibland så har jag testat lite nya saker då man blir less på dessa vanliga märken man är van me.. och allt jag köpt på LIDL för att testa har alltid varit jättegott!! tillochmed godare!!som tex förr köpte jag alltid Mamma SCANs köttbullar.. det va bara ett måste för jag tyckte dom va godast.. men iallfall.. så råka jag köpa ett paket köttbullar på LIDL för dom va så billig.. och jag kan ju säga att jag aldrig mer köper SCANS vattniga skitköttbullar!! nu är det bara LIDLs som gäller!! jävligt goda!så kära svensson! våga testa nåt nytt!! och BILLIGARE! konserveringsmedel finns det fullt av överallt så tror knappast att lidl har mer än andra butiker.. haha.. det är ju samma sortiment överallt förutom lite annorlunda märken bara..
    Och deras chicken nuggets slår ju alla andra märken jag nånsin provat! Såååååååååå goda!
  • Sallisen
    PrinsessanCatta skrev 2008-04-10 10:18:02 följande:
    Tacka vet jag butiker som packar om sin köttfärs själv,istället för att skicka runt den !!
  • Sallisen
    PrinsessanCatta skrev 2008-04-10 10:46:32 följande:
    Ska ALDRIG mer visa en bild på bananer. *Lovar*
    Tack, det kanske kan bespara andra mentala besvär.........

• Sallisen
    PrinsessanCatta skrev 2008-04-10 10:54:32 följande:
    *S*På tal om andra mentala besvär,så måste jag nog brygga en kopp kaffe nu..
    Se nu till att den är SVENSK!
  • Sallisen
    PrinsessanCatta skrev 2008-04-10 11:22:45 följande:
    Självklart !Jag odlar mina egna kaffebönor,som jag skickat efter från Columbia. Skitbilligt på nätet.
    Men ajdå, då flygs de väl till Sverige........ *hytter med pekpinnen*
  • Sallisen
    PrinsessanCatta skrev 2008-04-10 11:27:24 följande:
    Nej o nej! Jag har en liten slav som springer olika ärenden åt mig,så det är han som sprang ner dit o hämtade dom. (Måste ju tänka på miljön)
    Värsta kondisen han måste ha... bara att simma över Atlanten tar ju sin lilla stund!
  • Sallisen
    TheDyingBride skrev 2008-04-10 11:46:33 följande:
    Vet dock inte om det var en tysk banan. Mwhaha.
  • Sallisen
    PrinsessanCatta skrev 2008-04-10 12:10:02 följande:
    Det går rätt så snabbt..han har simhud mellan tårna..
    Ahaaaaaaaa! The secret! Coolt!
  • Sallisen
    SVejsan skrev 2008-04-10 12:13:18 följande:
    Du menade inte ICA då som haft problem med salmonella både i sllad och köttfärs?SE:www.google.se/search&q=ica+salmonella&m...=
Svar på tråden Vad tycker du om Lidl