• celine

Garderob med tapet?

Tänkte först sätta upp 3 st skjutdörrar, med speglar på i hallen, men kom fram till att barna kommer va där o kludda med sina händer.
    Tänkte nu tapetsera med ngn snygg tapet eller kanske sätta en fototapet över alla tre dörrarna istället.
    Tror ni detta kan bli bra?
    vill gärna se bilder om ngn har.

• Svar på tråden Garderob med tapet?
  • MiaP

Vi har tapeter på våra garderober i sovrummet - från 70-talet. VRÅLFULA! Men de ska bort och nya tapeter ska dit. För när det gjordes var det förmodligen jättemodernt med spygröna sammetsmedaljonger på garderoberna. Men som sagt, nya tapeter ska dit och jag tycker det är snyggt att dölja en ful garderob med någon snygg tapet.

• Anónimo

Min mor och far har det, som jag gjorde Det blev skit snyggt tycker jag. Jag ska åka dit om en stund så om ca en timme kan jag slänga ut ett kort på det

• Anónimo

Konstig nog så kan jag inte lägga ut bilderna.
    Så jag får fixa det och lägga ut det senare när jag är hemma igen.

• Anónimo

Så nu ligger bilderna i mitt galleri under Garderoberna

• MiaP

Det var verkligen jättesnyggt! Så kommer jag också göra när jag skrapat av de gamla sammetstapeterna

• 3 Barnsmamma 06 09 11
    Anónimo skrev 2008-04-10 20:54:47 följande:
    Så nu ligger bilderna i mitt galleri under Garderoberna
    Ser ju inte ens ut som garderob ju. Det var snyggt! Snygg tapet. Vilkn tapet är det?
  • Yrslan

Vad kul med garderoberna. Första gången jag ser dotterns fondtapeter någon annanstans, vi köpte våra på Rusta.

• 3 Barnsmamma 06 09 11
    Yrslan skrev 2008-04-10 22:38:19 följande:
    Vad kul med garderoberna. Första gången jag ser dotterns fondtapeter någon annanstans, vi köpte våra på Rusta.
    Har rusta så fina tapeter. Skulle själv inte kunna köpa färg/tapet på rusta eftersom jag jobbar i färgbutik Börjar jobba på måndag igen.
  • Saris2

Ett annat tips är att klä in dörrarna med tyg. Det har jag gjort på flera av våra garderober. Bara till att häfta fast på insidan med häftpistol...och lätt att byta ut när man tröttnar.

• Anónimo
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2008-04-10 22:43:42 följande:
    Har rusta så fina tapeter. Skulle själv inte kunna köpa färg/tapet på rusta eftersom jag jobbar i färgbutik Börjar jobba på måndag igen.
    Dom tapeterna som moren har på sina dörrar är inte från rusta. Kommer inte ihåg namnet på dom men dom kostade mellan 400-500 kr rullen.

Kan kolla upp vad dom heter, om hon kommer ihåg.
  • Anónimo

Tapeterna kommer ifrån Midbec, men kommer inte ihåg vilken Kollektion dom kommer ifrån.

Svar på tråden Garderob med tapet?