• Anonym

Påkommen onani av annan en er partner.

Min sambo satt och runkade på toaletten när han var 13 år. Han hade glömt låsa och helt plötsligt öppnades dörren av hans mamma!

Hon bara stirrade, likaså gjorde han. Sen stängde hon snabbt dörren igen.
    Min sambo runkade färdigt, och sen vågade han inte gå ut från toaletten på ca 1,5 timme...
    När han väl kom ut var stämningen rätt spänd.

Han har berättat detta för mig, gissa om jag skrattade

• Anonym

Och du hörde inte en helikopter menar du???

• Anonym

Av min bror en gång när jag bodde hemma. Höll på att skämmas ihjäl *rodnar*

• Anonym

blir lite chockad när anonym skriver att hon brukar göra det vid skolan och i parker!!Tänk om nåt barn kommer och ser det,,,det är ju att blotta sej helt enkelt, straffbart!
    Men att göra det på skyddade platser är helt ok för mej, härligt när vinden smekar där nere.

• Anonym

Förr om åren när jag bodde på en annan plats brukade jag gå ut & onanéa på sommaren.
    Har dock aldrig blivit påkommen, vad jag vet.
    Numera brukar jag ibland stanna bilen och onanera på vägen hem från jobbet, för att man sitter & fantiserar och lusten blir för stor liksom. Dock inte påkommen vad jag vet där heller.

• Anonym
    Kallemannen skrev 2008-04-15 13:55:13 följande:
    Är du en tjej eller kille?
    Tjej
  • Anonym
    Kallemannen skrev 2008-04-15 15:38:23 följande:
    Coolt med tjejer som vågar onanera ute! Trodde bara det var vi killar som höll på med sådant....På vilka platser gjorde du det?
    Ha ha. Nu var det inte så vågat som det verkade ;)
    Det var på en grässlätt, typ, där det fanns ett antal buskar som bildade en häck liksom. Under en viss tid på dagen sken solen rätt in i det lilla rum som bildades av häcken. Varm & skönt...

Och otroligt insynsskyddat ;)
  • Anonym
    Kallemannen skrev 2008-04-16 08:03:13 följande:
    Så det var på en privat tomt då?Men någon hade ju kunnat komma hem eller på besök...
    Nej nej.. det var ingen privar tomt. Det var mer som en äng efter ett promenadstråk.
    Jisses, inte skulle jag våga min in på annans tomt ;)
  • Anonym

tycker d e upphetsande att ha sex eller anonera in publik...

• Anonym

nope inget som jag vet. har ondanerat ute men inte bliit påkommen. inte heller gällande sex (trotts badhus)

• Anonym
    Kallemannen skrev 2008-05-05 10:42:42 följande:
    Har du onanerat i badhuset?
    tänkte främst på sex, men jo ondanerat med.
  • Anonym
    Kallemannen skrev 2008-05-06 07:59:16 följande:
    Vågat! I duschen eller vart då?
    Dushen men främst bastun. Dock var det nog i omklädningrummet *tänker*
    Sexet däremot skedde i en offentlig bastu.
  • Anonym
    Kallemannen skrev 2008-05-06 10:48:31 följande:
    Det lät vågat, hur lyckas du onanera utan att det syns såväl om någon skulle råka komma?
    det du.. vem sa att det inte hade synts?
  • Anonym
    Kallemannen skrev 2008-05-08 09:24:20 följande:
    Verkligen coolt! Är du en tjej eller kille?
    tjej (eller flicka/kvinna, helt valfritt vad man hallar en tös på lite över 20)
  • Anonym
    Kallemannen skrev 2008-05-08 12:52:33 följande:
    Ja då är det kanske lättare att dölja...Själv hade man kanske haft svårt att dölja ståndet. Kör du bara med fingrarna eller är du mer avancerad?
    fingrar + gnidning.
  • Anonym

kring 25. hittar inte tråden jag tänkte på men den heter något i stil med "gnidare titta hit" under sexforumet.

mot något hårt tex bänk.

• Anonym
    Kallemannen skrev 2008-05-09 13:15:30 följande:
    Mmmm tänk att få komma på dej....
    bastun låg i flickornas omklädningsrum sådär hade nog bara någon annan flicka kunnat kommit in. på det allmänna badhuset med sex däremot så var det en allmän bastu. om personen hade sett hyfsad ut och betet sig lugnt hade den troligen blivit medbjuden (bör tilläggas att detta var något år sedan och med min dåvarand epojkvän, numera ex)
  • Anonym

blev påkommen i förrgår...jobbet har en relaxavdelning, med bastu, bubbelbad och sådant.
    trodde jag var helt ensam kvar på plats, och roade mig...men..ja. tydligen inte :)

• Anonym
    Svar på #64
    stod i duschen och onanerade...när en kollega från en annan avdelning kom in.
  • Anonym
    Svar på #66
    lite pinsamt först :)
    han harklade lite och log när jag tittade upp...vågade inte fortsätta...men idag har han gått och lett mot mig varje gång vi setts i korridoren...
Svar på tråden Påkommen onani av annan en er partner.