• jeanettte

Vänner - Friends

Någon mer där ute som är ett helt tokigt vänner fan... någon mer som avgudar denna serien?

Jag har alla 10 säsonger och jag kollar på 1-10 och sen tittar jag om - tröttnar ALDRIG... har sett dom ca 13 ggr eller ngt - så mkt att mina skivor att börjat bli utslitna hehe... mina kompisar tycker jag är besatt - men jag Älskar verkligen vänner... skrattar fortfarande även fast jag kan vad dom ska säga nästan alltid.  jag kollar på vänner nästan varje dag, ngt avsnitt iaf, ibland fler..

• Svar på tråden Vänner - Friends
  • jeanettte

eller som joey sa :  it´s not a cat!!

• jeanettte

kom igen.. det måste finnas fler vänner älskare där ute

• CarlHerman

Jag tycker det är kul (eller sjukt snarare) när Rachel ligger på förlossningen och mannen i paret de delar rum med erbjuder Ross att känna på hans fru hur öppen hon är så att han sen kan känna på Rachel och jämföra...Finns det nån som gör så?

• vackrastarflow

ÄLSKAR och SAKNAR vänner!!

växte upp med serien och tycker den är så grym fortfarande

Ett två tre skrev 2008-04-11 00:19:25 följande:
    Finns ett spel som heter Friends, vi har det till playstation, det är typ frågesport om personer,avsnitt och vem som sa vad mm. Ganska kul när man har sett mycket på det
    Jag har Friends Scene It? som man sätter i DVD:n behöver dock nån likvärdig att spela det med hehehe
  • jeanettte
    Ett två tre skrev 2008-04-11 00:19:25 följande:
    Finns ett spel som heter Friends, vi har det till playstation, det är typ frågesport om personer,avsnitt och vem som sa vad mm. Ganska kul när man har sett mycket på det
    det måste jag ha
  • jeanettte
    vackrastarflow skrev 2008-04-11 21:27:01 följande:
    ÄLSKAR och SAKNAR vänner!!växte upp med serien och tycker den är så grym fortfarande Jag har Friends Scene It? som man sätter i DVD:n behöver dock nån likvärdig att spela det med hehehe
    kan lova tt jag tänker beställa detta NU..
  • Erfdgt

Okej, jag vet att det här är en gammal tråd, men jag hittade ingen nyare.

Jag sitter och ser repriser av Vänner just nu och jag undrar, vad hände med Ross son? Han är inte alls med på slutet.

• Line85
    Erfdgt skrev 2014-09-10 15:45:03 följande:

Okej, jag vet att det här är en gammal tråd, men jag hittade ingen nyare.

Jag sitter och ser repriser av Vänner just nu och jag undrar, vad hände med Ross son? Han är inte alls med på slutet.

Bra fråga. Inte så att Carol och Susan flyttade ?
  • Auditanne

Bra hjärtevärmande serie som gett en många skratt genom åren. Ledsamt att den yngste av vännerna nu blivit den förste att lämna oss  😢

• callmepreggoornot
    Auditanne skrev 2023-10-29 03:27:17 följande:

Bra hjärtevärmande serie som gett en många skratt genom åren. Ledsamt att den yngste av vännerna nu blivit den förste att lämna oss  😢

Väldigt tråkigt! Men är det inte bättre att nämna VEM när du ändå drar fram tråden ;)

Matthew Perry för oss som inte vet ålder på alla Vännerna

Svar på tråden Vänner - Friends