Hur tidigt fick ni svullen mage?
Jag har bim om några dagar och har nu haft svullen jättesvullen mage i flera dagar..Känns som det borde vara ett gott tecken. Är det fler som fick det tidigt? Hoppas någon kan svara..
Jag har bim om några dagar och har nu haft svullen jättesvullen mage i flera dagar..Känns som det borde vara ett gott tecken. Är det fler som fick det tidigt? Hoppas någon kan svara..
Min mage har svullnat upp rejält idag och jag är bara i v.5 Är nog väldigt olika. Men jag har iaf hört att det är vanligare att man blir svullen som förstföderska.. Har du några andra symptom? lycka till iaf!
Okej, jag har ont i brösten och haft lite humörsvängningar.. Har vart gravid en gång innan (mf 07) och kändes likadant. Men kom inte ihåg att det började så här tidigt. Undrar om det är ett grav-tecken bara
Tack detsamma
JO brösten känns väldigt mycket på mig och humöret kan svänga ganska snabbt. Det som ju är jobbigt innan man testar är ju att det lika gärna kan vara menssymptom. Iaf så var det det för mig...
ja precis...Men hoppas på pluss iaf.. Lycka till med din graviditet!
Jag plussad svagt igår men va inte helt säker så jag gjorde ett nytt nu i kväll då de vara ett starkare plus, Jag har haft svullen mage ett par veckor. Har dock lagt sig lite nu. Men har ömma bröst iallafall.
Emly: Grattis till graviditeten vi är ungefär lika långt gågna. Såg att du borde i GBG själv bor jag en bit utanför GBG =)
Grattis, hoppas du får en bra graviditet.
Min mage svullnade upp några dagar innan "mens" och höll i sig i 4-5 veckor.. nu har svullnaden gått ner lite men jag har fortfarande en pluffsig mage Är nu i vecka 10+6 så hopppas snart på en "riktig" bebis mage.
Så svullen mage anser jag är ett gott tecken men många svullnar upp innan mens ändå. Håller tummarna för dej!
Jag är i vecka 6 men har haft svullen mage i 1-2 veckor redan. Ser ut som om jag är i vecka 16-20 någonting. Går bara inte att hålla in *s* Den petade ut lite innan iofs men nu är den som en ballong.
Jag tror min svullna mage startade samma dag jag blev gravid
Nu är jag i v´.12 och fortfarande jättesvullen, kan inte riktigt äta som vanligt då jag blir mätt så fort. Det är bara till att ta på de stora byxorna och se glad ut.
Grattis till er som plussat och lycka till TS.
fick svullen mage i v.5 - v.6
blev supersvullen i vecka 5, är nu i vecka 7 och fortfaradne supersvullen (Sambon tycker det äb vääldigt kul)
Är i vecka 5 med mitt andra barn och är VÄLDIGT svullen speciellt på kvällarna!.. Nu får vi bara hålla tummarna att allt går bra för allihop!
är i v.10 och jag är JÄTTE svullen. går runt på jobbet i stora tunikor så att det ej ska märkas, vill ej berätta förrens efter v.12 orkar hålla in magen i typ 2 min sen dör jag av andfåddhet
Visste ni att hormoner när man e gravid gör så att bukmuskulaturen sväller upp???tarmarna sväller typ(slappnar av),jag ser ut som om jag vore i 5månaden...detta svaret fick jag av barnmorska...blir ännu värre efter matintag...
Jag är i vecka 7 och kan inte knäppa byxorna! *haha*
Jag är gravid i v 9+0 och haft super svullen mage i flera veckor.Jag ser ut som jag var gravid i 5 månaden.. När kommer den att gå över?Jag har köpt ett par nya byxor som jag skulle ha tills magen växte och jag kan inte knäppa de längre..Skitjobbigt!
Min mage började svullna i v 6, den blev aldrig sig lik igen. Är nu i v 16 och nu putar den sött!
jag svullnade oxå jättetidigt!! redan innan jag visste att jag var gravid! min farfar klappade mig på när jackan inte riktigt nådde om och frågade "är du på tjocken eller?" och skrattade lite.. "haha ja man kan ju tro't? " skrattade jag tillbaka och 2 dagar senare plussade jag på gravtest
min farmor frågade mig rakt ut i vecka 6 om vi väntade tillökning! hon tyckte att magen putade