Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Visparnas tråd # 7

Jihooo, ny tråd

Vill se BILD på Kerpet i finklänning, NUUU Grattis... Själv kämpar jag fortfarande med mina stl44-byxor som jag preciiis kan knäppa, men inte andas i *asg*

Maxie - neeej, vad trist med inställt besök när du verkligen ville ha hjälp. Stackars lille V som det kliar på

Hmm, känner mig så jävla beige som inte pallar med att åka till stan Vill verkligen träffa er ju...

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • MallaMojs

Vi drar till gammelmormor imorrn så det blir ingen klädbytardag för oss...kanske bäst för vår krashade ekonomi

• MallaMojs

Hejhej tjejer och kids

Har inte varit inne på ett tag, fick inte router-helvetet att funka och sen så åkte jag till gammelmormor i helgen. Nu är jag hemma från en promenad med massa monterbackar, i sooolen - härligt

• MallaMojs

Gooomorron... Jag gick å la mig kl.21 igår och det var sååå skönt Social, näää...

Idag är det ÖF på schemat, och vädret ser lovande ut. Nu, gröt!!

• MallaMojs

Jag gjorde absolut inte som man "ska" med matintroduceringen. Började med gröt och katrinplommonpuré, sen körde jag bara på med lite olika grönsaker, men skippade potatisen helt tror jag. Nu äter de ALLT, ja, mammas hemlagade och Hipp-burkar

• MallaMojs

Hihi, mina tjejer var rätt så hårda i magen när de var små och med katrinplommon till gröten, och messmör i ersättningen, så bajsade de en gång om dagen...

...nu är det dock minst två blöjor om dagen, VAR

• MallaMojs

Jag kan tillägga att vi inte äter plommon till gröten längre, och det är varierande konsistens här numera Har dock uppmärksammat att kiwi är lösande, liksom mogen banan...och att majs inte alltid tuggas så bra

• MallaMojs
    Maxie skrev 2008-04-15 10:14:54 följande:
    Man kanske kan frysa in katrinplommonpuré i iskuber så man har att plocka fram vid behov? Ah, jag får prova mig fram. Men är det så att de borde bajsa varje dag när de äter fastare föda? För V verkar inte ha direkt ont i magen även om han inte bajsar så ofta...
    Jag gjorde egen och klickade ut i muffinsformar och sen in i frysen...perfekt!
  • MallaMojs

Här blev det massa regn och hagel när det var dax för oss att gå till ÖF, kul *suck* Men det var kul när vi väl kom fram, och bra att mamma Malla får använda gummistövlar och regnjacka

Här shoppas det också på nätet - senast ekofrukt&grönt och sommardäck Jag har köpstopp vad det gäller kläder, men det borde hävas snart tycker jag

Å ja, här används amningskudden i tvillingsize som fåtölj till Izabella när hon vill softa lite Har aldrig använt den i dess rätta syfte blev för knöligt och bökigt.

Jahaaa, vad ska man laga för mat då?? Kidsen får fiskbullar som blev över från lunchen igår, men det tänker inte mamma och pappa äta *bläää*

...angående bråk så är det ju ständigt återkommande här, nästan på gränsen till "jag-flyttar" men jag ska inte ta sånna beslut förrän M varit hemma med oss, som han ska vara från juni...

...men ett radhus skulle jag kunna tänka mig, men då måste man visst ha fast jobb å så va?? Ska på intervju nummer två på fredag, håll tummen!!

Svar på tråden Visparnas tråd # 7