• jamis

Visparnas tråd # 7

Åh, jag vill oxå åka ut till lantställe eller med båt! Men vi sitter ju med vår lägenhet... får väl gå till Hagaparken... men först ska vi ner på stan och köpa solhatt till A

• jamis

Maxie: Hihi, låter gott med hemmagjorda hamburgare Jag vågar knappt ha på TVn när A vaknat så här blir det stillsamt fredagsnöje utan maken... får se vad jag hittar på. Hoppas ni får en skön kväll!

• jamis

Joyce: Men iaf någonstans att vara på sommaren och solen
    Skönt att inte vara allergisk mot gräs längre! Det måste vara riktigt jobbigt!

• jamis

Joyce: Jag har ju glömt att fråga dig om det är ok att jag använder bilden på Adam som pres-bild?

• jamis

Tack Joyce

Proppens: Fika veckan efter nästa är hos Mirren Den 21 maj. Hoppas du kan komma då!

• jamis

Hoppas ni får det kul imorgon kerpet!

Jag har läst tillbaka i tråden då de flesta av er fick era små och såg att Kerpet visst fyller halvjämt i år DET måste väl firas!!

Nu ska jag sussa. God natt!

• jamis

Hurra för duktiga Erik

Hoppas ni har det bra i solen idag! Vi har njutit av solen i Vasaparken, på en filt i skuggan. Jätteskönt och A låg och skrattade och tittade på löven. Jättehärligt!

• jamis

Maxie: Ja, typ 25 måste det vara som Kerpet fyller Vi är ju några andra som fyller heljämt men det behöver vi inte prata om!

Usch va jobbigt med din mans kvälssaktiviteter! Jag blir oxå lite sur när min man har mycket på kvällarna... Kram!

Nu ska jag hoppa in i duschen!

• jamis

Här ska göras popcorn

Håller med Malla om att värmen gör det klurigt att klä barnen... eller barnet Fast jag är inte så värst nojjig och har A naken i skuggan. Vet inte om det är dumt...

Svar på tråden Visparnas tråd # 7