Farligt att ha sex med tampong inne?
Kan det vara farligt på något sätt?
Hade det igår, fick ut den utan problem sen...
Kan det vara farligt på något sätt?
Hade det igår, fick ut den utan problem sen...
nja farligt vet jag inte men den kan ju tryckas upp och kanske skada något.Varför ha sex med tanpong?Använd kondon och duchen istället.För jag tror inte det är bra att ha tanpongen inne.men farligt!! Nej.
ööö man ska inte ha tampong när man har sex.
Det går väl inte?? Om ni ska ha sex så orkar val inte killen in i dej? Då tar de väl stopp??
kanske har den i för att man är för slapp...
fast skulle nog tycka att det vore obehagligt iofs
Den ska man väl ta ut när man knullar, om man tycker att det är äckligt med blodet och det är därför man har kvar tampongen är det mycket bättra att använda kondom.
Kan inte vara speciellt skönt att knulla med en tampong i sig, dem måste ju hindra kuken på nåt sätt känns det som.
nej det är inte sant.det går.har en kompis som hadde sex med tanpong på fyllan.Hon glömde helt enkelt bort att hon hadde den inne och det gick ändå.Den flyttar på sig och lägger sig mot "väggen" om du förstår vad jag menar.
Har man otur går det som för en vän för mig. Den trycktes upp bakom livmodern så en läkare fick ta ut den.
Har aldrig haft det förut och kommer ju inte göra så igen.. Men gick lite för hett till igår kväll så vi båda glömde bort den!
inte alls farligt, då skulle det va farligt med en dildo tillsammans med en snopp oxå då i så fall !